بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران درحالی از ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ و پس از توقفی ۶ ساله آغاز به کار کرد که به اعتقاد بسیاری از اهالی رسانه از جمله ضعیفترین ادوار این رویداد فرهنگی بود.
عدم حضور و یا حضور کمرنگ بسیاری از رسانههای معتبر، اطلاعرسانی و تبلیغات ضعیف، فشارهای مضاعف بر خبرنگاران و رسانهها و افزایش پایگاههای خبری وابسته به دستگاههای اجرایی دولتی موجب شد تا مشارکت مردم به عنوان مخاطبان اصلی در نمایشگاه اخیر به پایینترین میزان در تاریخ نمایشگاه مطبوعات و رسانههای ایران برسد. این اتفاقات متاسفانه موجب شد تا بسیاری از نشستهای رسانهای با مخاطبانی کمتر از ۵ یا ۱۰ نفر برگزار شود. در ادامه چند عکس از این رویداد فرهنگی را تماشا میکنید.
۰ 1 minute read