خبر

رکوردزنی رونالدو در یوتیوب

کریستیانو رونالدو رکورد تعداد تعقیب‌کنندگان در یوتیوب را دو روزه شکست

بادبان: تعداد مشترکان کانال تازه‌ راه‌اندازی شده کریستیانو رونالدو در پلتفرم یوتیوب تنها با گذشت دو روز از بارگذاری نخستین ویدیو در آن به ۳۰ میلیون نفر رسید. به گزارش یورونیوز این ستاره جهان فوتبال که پیش از ورود به این پلتفرم در سایر شبکه‌های اجتماعی با داشتن بالغ بر ۹۱۷ میلیون تعقیب‌کننده، رتبه نخست را میان سلبریتی‌های فضای مجازی داشت، اکنون با شروع بارگذاری فیلم در پلتفرم یوتیوب حد نصاب خودش را بالاتر نیز برده است.

کریستیانو رونالدو رکورد تعداد تعقیب‌کنندگان در یوتیوب را دو روزه شکست

این ستاره پرتغالی که به شکستن رکوردها در زمین فوتبال شهرت دارد، هفته گذشته با راه‌اندازی کانال شخصی‌اش در پلتفرم یوتیوب نیز موفق شد رکوردشکنی کند. او نخستین ویدیو را ۲۱ اوت در یوتیوب بارگذاری کرد و تنها بعد از گذشت یک ساعت و نیم تعداد مشترکان کانال به یک میلیون نفر رسید. به این ترتیب کانال کریستیانو رونالدو رکورد زمانی رسیدن به این تعداد دنبال‌کننده را در یوتیوب شکست. فیلمی که بارگذاری شده مدتش حدود یک دقیقه است و مربوط به سال ۲۰۲۲ و نمایش فیگور معروف خوشحالی پس از گل او در میدان تایمز نیویورک است.

یوتیوب نیز در به رسمیت شناختن این رکوردزنی معطل نکرد و همان روز رونالدو ویدیوی دیگری در این کانال پخش کرد که در آن لوح طلایی تولیدکنندگان محتوا، اهدایی از سوی یوتیوب را به فرزندانش نشان می‌دهد. این نشان افتخاری به تولیدکنندگان محتوایی اعطا می‌شود که به تعداد یک میلیون مشترک برسند. دو روز بعد از راه‌اندازی کانال UR او موفق شد رکورد دیگری در یوتیوب به ثبت رسانده و تعداد دنبال‌کنندگانش را به بیش از ۳۰ میلیون نفر برساند.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈دردسرهای صاحبخانه ایرانی با مستاجر مشهور هالیوودی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا