خبر

حرف‌های مهراب قاسم‌خانی درباره مهران مدیری و گل یا پوچ

بادبان: مهراب قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد پیرامون گیم‌شو گل یا پوچ که طی هفته‌های اخیر در پلتفرم فیلیمو تولید و پخش می‌شود نوشت:
«گل یا پوچ برام از هر چیزی که تا حالا دیدم جذاب‌تره. چرا؟ از نظر من این که یه برنامه مشابه برنامه‌های خارجی باشه ضعف محسوب نمیشه ولی این برنامه در کنار اوریجینال بودن، طراحی دقیق و حساب شده‌ای داره و قوانینی که به این بازی سنتی اضافه کرده، نه تنها باعث شلوغی و شلختگی نشدن بلکه به هیجان و جذابیتش هم اضافه کردن.
به نظرم حضور آدم‌هایی که کارشون رو بلدن و توش تخصص دارن، برگ برنده اصلی این کاره و این نشون‌دهنده جسارت سازندگان این برنامه‌ست که برای جذب مخاطب دنبال چهره‌های شناخته شده نرفتن. تخصص و تسلط شرکت کننده‌های این برنامه، این اعتماد به نفس رو بهشون داده که در هیچ لحظه‌ای حس نمی‌کنید که جلوی دوربین معذب هستن و هیچ رفتار و دیالوگ تصنعی ازشون نمی‌بینید و نمی‌شنوید. انگار که ما وارد زمین بازی اونها شدیم، نه این که اونها مهمون یه برنامه هستن.
به نظرم مهران مدیری بهترین انتخاب برای اجرای این برنامه ست. شاید هر مجری دیگه‌ای تلاش می‌کرد که بیشتر خودنمایی کنه و دیالوگ بگه و جلب توجه کنه ولی مهران با این که می‌دونیم این توانایی رو بیشتر از خیلی‌ها داره، هوشمندانه عقب کشیده و اجازه داده که فضای برنامه دست شرکت کننده‌ها باشه و به جاش علاوه بر اداره برنامه، در موقعیت بیننده برنامه قرار گرفته و همراه با اونها از تسلط شرکت کننده‌ها شگفت‌زده میشه. و در کنار اینها، دلایل دیگه‌ای که باعث شدن گل یا پوچ رو دوست داشته باشم، شخصیت‌پردازی و معرفی خیلی خوب شرکت کننده‌ها، طراحی صحنه و لباس جذاب، تصاویر و نماهای مناسب، تدوین خوش‌ریتم و البته کارگردانی و تولید دقیق، تمیز و خوش سلیقه این برنامه ست».
گفتنی است گل یا پوچ به کارگردانی نیک یوسفی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، جدیدترین برنامه اختصاصی فیلیمو است که با اجرای مهران مدیری هر یکشنبه منتشر می‌شود.
حرف‌های مهراب قاسم‌خانی درباره مهران مدیری و گل یا پوچ

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۱۰ مدل کفش پاییزی برای خانم‌های مشکل‌پسند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا