خبر

جای گلی ترقی در تبعیدگاه سالمندان نیست

بادبانسید رضا اورنگ سید رضا اورنگ روزنامه‌نگار و منتقد سینما در یادداشت کوتاهی پیرامون حال و روز گلی ترقی نویسنده بنام ایرانی نوشت:
«هرگاه می‌شنوم انسانی توسط فرزندانش یا عوامل دیگر به آسایشگاه سالمندان تبعید شده، دلم می‌گیرد و بغض در گلویم می‌نشیند. وقتی هم که تبعیدشونده از هنرمندان و اهل فرهنگ باشد حالم بسیار بدتر می‌شود.
اخیرا خبری دست به دست شد درباره «گلی ترقی» نویسنده معروف که توسط فرزندش به آسایشگاه سالمندان فرستاده شده است. چنین اخباری بسیار دردناک هستند و هضم‌شان سخت است. نمی‌دانم فرزند ارشدش چرا با مادر خود چنین کرده؟! به هر دلیل که باشد قابل پذیرش نیست.
وقتی بانویی مانند گلی ترقی روزه سکوت می‌گیرد نشان‌دهنده آن است که دلش شکسته و راضی به این کار نبوده است. این گونه اتفاقات بارها اتفاق افتاده و می‌افتد اما هرگز برای مردم بامحبت و خانواده‌دوست، عادی نشده و نمی‌شود.
در دهه ۸۰ نیز «مهری مهرنیا» توسط خانه سینما با زور و کلک به آسایشگاه سالمندان تبعید شد که آنجا هم زیاد دوام نیاورد و دق کرد و تا دم مرگ نیز مسببان را لعن و نفرین می‌کرد. تبعیدگاه آسایشگاه سالمندان،جای مناسبی برای امثال گلی ترقی نیست و نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. ای کاش فرزندانش از کرده خویش پشیمان شده و او را به کانون خانواده بازگردانند».

جای گلی ترقی در تبعیدگاه سالمندان نیست


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۵ میلیاردر خودساخته در صنعت مد را بشناسید


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا