خبر

هادی مرزبان نمایشش را به برج آزادی می‌برد

هادی مرزبان اعلام کرد بعد از پایان ماه صفر نمایش «باغ شب‌نمای ما» اثر زنده‌یاد اکبر رادی را در سالن تئاتر مجموعه فرهنگی برج آزادی روی صحنه خواهد برد.

هادی مرزبان نمایشش را به برج آزادی می‌برد

هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر ایران درباره فعالیت‌های خود در سال جاری و به صحنه بردن اثری نمایشی، به خبرنگار مهر گفت: به زودی تمرین‌های نمایش «باغ شب‌نمای ما» اثر اکبر رادی را شروع می‌کنم که قرار است بعد از پایان ماه صفر در سالن تئاتر مجموعه فرهنگی برج آزادی روی صحنه برود.

وی با اشاره به اینکه «باغ شب‌نمای ما» آخرین بار حدود ۲۵ سال پیش در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، درباره بازیگران این اثر نمایشی افزود: ایرج راد، فرزانه کابلی، رسول نجفیان، داود فتحعلی‌بیگی، رضا فیاضی، فرشید صمدی، پریسا مقتدی، آیه قبادیان، مهراد ابریشم‌کار و سعید درویش‌نژاد بازیگران این نمایش هستند. همچنین در این اثر بنیتا ناصری بازیگر خردسال ۸ ساله که بسیار مستعد است به جامعه هنری معرفی ‌می‌شود. وی قرار است نقش ملیجک نمایش را بازی کند.

مرزبان درباره انتخاب سالن تئاتر برج آزادی برای اجرای «باغ شب‌نمای ما»، یادآور شد: من پیش‌تر نمایش «خانمچه و مهتابی» را در این سالن اجرا کردم که تجربه خوبی بود. ضمن اینکه پیش از این دوستان نگران نداشتن پارکینگ مجموعه بودند که خوشبختانه درست شده است.

این هنرمند با سابقه تئاتر در ادامه سخنان خود به تولید و پخش تله‌تئاتر «آهسته با گل سرخ» به سفارش مرکز سیمرغ در بهمن ۱۴۰۲ اشاره کرد و متذکر شد: این تله‌تئاتر در ماه بهمن سال گذشته ۳ بار پخش شد و الان بعد از گذشت ۴ ماه مرکز سیمرغ هنوز دستمزد من و عوامل را پرداخت نکرده است. وی تاکید کرد: نفس کار مرکز سیمرغ زیبا است که به تئاتر خدمت می‌کند و شروع ضبط و پخش تله‌تئاتر باعث بالارفتن سطح فرهنگی مردم می‌شود اما چرا باید بعد از گذشت ۴ ماه منتظر پرداخت دستمزدمان باشیم. حسن جودکی تهیه‌کننده اثر هر چه پیگیری می‌کند می‌گویند که تلویزیون در حال بررسی است و من نمی‌دانم که این بررسی یعنی چه. مرزبان در پایان سخنان خود تصریح کرد: حالا که مرکز سیمرغ ارزشی برای تئاتر قائل شده است باید برای هنرمندان تئاتر هم ارزش قائل باشد. بازیگران مدام با من تماس می‌گیرند و پیگیر پرداخت تعهدات هستند. این روند برای یک شبکه بدحسابی است. تعجب می‌کنم کار مورد قبول قرار گرفته و چندبار پخش شده است اما ما باید منتظر دستمزدمان باشیم.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈سیاوش جشن میلادت مبارک


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا