خبر

آیا خواننده معروف ایرانی قصد مهاجرت دارد

بادباننسرین بابایی خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران در صفحه شخصی خود یک استوری به اشتراک گذاشت که گویی رنگ ‌و بوی جدایی از آن به مشام می‌رسد. به گزارش بادبان خشایار اعتمادی که از خوانندگان محبوب دهه ۷۰ و ۸۰ موسیقی پاپ ایران به شمار می‌رود یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که رنگ و بوی جدایی و مهاجرت می‌دهد. او در این استوری با انتشار تصویری از خودش نوشت: «ترک کردن جایی که هیچ شباهت و تعلقی به آن محیط نداری قدرت و پختگی می‌خواهد. فقط انسان‌های عاجز اصرار به ماندن می‌کنند.»
خشایار اعتمادی در پاییز سال ۱۳۹۸ با انتشار یادداشتی به صورت رسمی از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد. او در بخشی از آن یادداشت نوشته بود: «تصمیم من به کناره‌گیری از عرصه موسیقی، ایده‌ای بود که از مدت‌ها پیش به ذهنم خطور کرده بود. علت آن هم کاملاً مشخص بود. من ۲۷ سال پیش با یک ذهنیت و تصور به دنیای حرفه‌ای موسیقی وارد شدم. دنبال یک رابطه عمیق با فرهنگ بودم نه کاسبی کردن. اما متأسفانه در شرایط امروز جامعه ما، فرهنگ‌سازی و اندیشه‌سازی وضعیت نامناسبی پیدا کرده است. آن هم به این دلیل که رسانه منصفی وجود ندارد؛ بهتراست بگوییم رسانه‌ها در اختیار یک عده خاص قرار گرفته‌اند که تعدادشان هم کم نیست. مطمئن باشید برخی از دوستان خواننده با حمایت همین رسانه‌ها توانسته‌اند به جایگاه فعلی‌شان برسند.»
گفتنی است به گواه برخی کارشناسان موسیقی، خشایار اعتمادی که چندی پیش شمع تولد ۵۳ سالگی‌اش را فوت کرده، خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب در ایران است.

شایعه مهاجرت خشایار اعتمادی


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈شب شعر شاملو برای شاه و ارانی و ایرانی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا