خبر

زنی با ارابه چوبی جشنواره عشق آمریکا را فتح کرد

بادبانبهنام یاوری فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی»  ساخته یک فیلمساز ایرانی مهم‌ترین جوایز جشنواره عشق آمریکا را از آن خود کرد.
به گزارش بادبان به نقل از روابط عمومی موسسه سینمایی هزاره هنر هفتم، خداداد جلالی برنده تندیس عشق برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم و داریوش تقی‌پور نیز برنده تندیس بهترین موسیقی متن برای فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» شدند.
زنی با ارابه چوبی جشنواره عشق آمریکا را فتح کرد
این فیلم سینمایی در هفت رشته نامزد دریافت جایزه شد که شامل بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم برای خداداد جلالی، بهترین بازیگر مرد برای محمدرضا فروتن، بهترین بازیگر زن برای سمانه نصری، بهترین فیلمبرداری برای شاهین طوفان و بهترین موسیقی متن برای داریوش تقی‌پور بود که در نهایت با نظر هیات داوران موفق به دریافت سه جایزه اصلی این جشنواره شد. بنا بر اعلام مرکز رسانه این جشنواره فیلم «زنی با ارابه چوبی» در بین تمام فیلم‌های شرکت کننده، بیشترین تعداد نامزدها را به خود اختصاص داد.
در همین ارتباط خداداد جلالی کارگردان این اثر در سخنان کوتاهی گفت: در افسانه‌های کهن در کارزار زیستن و نبردهای نابرابر، تیرها وقتی به هدف می‌خورد احتمال پیروزی حتمی بود اما همان تیرها اگر به کوبش عاشقانه طبل‌ها می‌خورد شکست قطعی بود. وی تصریح کرد: ما سال‌هاست تیرهایمان را به جای انداختن به سمت تاریکی و ترس و فقر و فساد، به سمت قلب‌های معصوم پرتاب کردیم. در واقع تیرها این روزها تبدیل به کلمه شده‌اند. در نهایت برای فرزندان این سیاره خاکی، عشق و مهربانی آرزو می‌کنم چرا که انسان را فضیلتی به جز مهربانی نیست.
گفتنی است جشنواره فیلم «عشق» با هدف به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی که مردم جهان را به لحاظ احساسی و انسانی به هم نزدیک‌تر می‌کند، برگزار می‌شود. در این جشنواره فیلم‌های سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن با موضوعات خانوادگی، انسان‌دوستی، صلح و کودکان به رقابت می‌پردازند.

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈نقاشی کاوشی در زندگی روزمره من است


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا