خبر

پیام خواننده پینک فلوید علیه اسرائیل مثل بمب ترکید

بادبان: راجر واترز، خواننده و ترانه سرای گروه پینک فلوید پیامی سراسر احساسی برای تظاهرکنندگان در مونیخ فرستاد. راجر واترز با انتشار یک پیام ویدیویی برای تظاهرکنندگان در مونیخ گفت: «شما در برابر نسل کشی صهیونیست‌ها در فلسطین می‌ایستید.» او ادامه داد: «به امید آن روز که فلسطین آزاد شود و از رود اردن تا مدیترانه وسعت داشته باشد.»

پیام خواننده پینک فلوید علیه اسرائیل مثل بمب ترکید
به گزارش بادبان، راجر واترز طی چند دهه اخیر بارها مواضع ضد صهیونیستی خود را اعلام کرده و ده سال پیش نیز طی مصاحبه‌ای در برنامه تلویزیونی Daily Show، کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را «جنایتی حساب شده» نامیده بود. همچنین راجر واترز سال ۲۰۰۶ در یک سفر به اسراییل وارد کمپین حمایت از مردم فلسطین شد و در حرکتی کاملا غافلگیرانه، کنسرت خود را از تل آویو به یک روستای عربی- یهودی منتقل کرد.
گفتنی است حمایت‌های راجر واترز از مردم فلسطین سابقه طولانی دارد. او دو سال پیش در گفت‌وگو با پادکست پرطرفدار the joe rogan experience نیز گفت که سیاست اسرائیل کشتار دسته‌جمعی مردم فلسطین است. این گفته واترز به تیتر یک رسانه‌های صهیونیستی تبدیل شد. واترز در این گفت‌وگوی پادکستی گفت که حماس در واقع «دولت منتخب دموکراتیک غزه» است و اسرائیل فلسطینی ها را به درگیری مسلحانه تحریک می کند تا بهانه ای برای نابودی آنها بسازد. این خواننده مشهور انگلیسی در سپتامبر ۲۰۲۲ نیز در کنسرت خود در نیویورک با ادای احترام به شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جنین کشته شد، حمایت خود را از فلسطین نشان داد. در پی حمایت‌های این خواننده مشهور انگلیسی از فلسطین برخی از کشورهای غربی کنسرت های او را لغو کرده‌اند و حامیان رژیم اسرائیل با سر دادن شعارهای ضدیهودی سعی در برهم زدن فعالیت های او دارند.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈آیا تیلور سوئیفت شیطان‌پرست است


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا