خبر

ناهید صیادی یک فیلم کوتاه را جلوی دوربین می‌برد

بادبانعلیرضا نیاکان فیلم کوتاه «قطره قطره زندگی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناهید صیادی در تهران جلوی دوربین رفت.
به گزارش بادبان، نویسنده این اثر پیرامون جهانبینی فیلم مزبور گفت: در این فیلم سعی کردم از زبان مشترک دنیا که سکوت است استفاده کنم و با نگرشی متفاوت و همه‌گیر در همه جای جهان، استفاده بهینه از آب و منابع آبی را مورد تاکید قرار بدهم چرا که زندگی بدون آب امکانپذیر نخواهد بود.ناهید صیادی معتقد است که به زبانی بسیار ساده و روان اهمیت این مهم را دوچندان در مقابل چشم بیننده به نمایش گذاشته‌ایم.

ناهید صیادی یک فیلم کوتاه را جلوی دوربین می‌برد
تصویری از پشت صحنه فیلم کوتاه قطره قطره زندگی

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از مانیاد خسروی، سعید یونسی، مهدیه پورمظاهری، کیانا صادقی، صبا تشنه شانجانی، زینب صادقی، محمد حسین صادقی و فاطمه جمالی. سایر عواملی که در تهیه و تولید این فیلم همکاری داشتند نیز عبارتند از
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: ناهیدصیادی، مدیر تصویربرداری: محمداسدی، دستیار فیلمبردار و عکاس پشت صحنه: فاطمه غلامی، دستیارکارگردان: دریا خزاعی، ارتباطات رسانه‌ای: علیرضا نیاکان، منشی صحنه: مریم چرخنده، طراح لباس: آذر رضایی، گریم: آرزو رضایی، مجری طرح: شهاب رضایی.
شایان ذکر است ناهید صیادی از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری شروع کرده و با ایفای نقش در چندین سریال، حالا چند سالی است که به فیلمسازی مشغول است.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈صفر و صد دستمزد بازیگران در سینمای ایران


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا