خبر

انتشار یک قطعه جدید از رضا صادقی و چرسی

رضا صادقی در یک همکاری جالب توجه، اثری مشترک را با رپر نسل چهارم «چرسی» منتشر می‌کند. دموی این اثر که «آدم تنها» نام دارد روزهای گذشته در صفحات شخصی این خواننده‌ها منتشر شد و واکنش‌های مختلفی را نیز به خود دید. به گزارش بیلبورد، حالا پس از همکاری امیر عظیمی و حمید صفت برای تیتراژ برنامه «جوکر» و همکاری «علی یاسینی» و «د دان» (در قطعه عوض شدی) این سومین فیت هیجان‌انگیزی ست که در تیرماه امسال تولید و منتشر شده که به نظر می‌رسد آرام آرام زمزمه‌های رسمیت رپ فارسی را جدی‌تر می‌کند.

انتشار یک قطعه جدید از رضا صادقی و چرسی
مهدی جعفرپور با نام هنری «چَرسی» خواننده هیپ هاپ و رپ فارسی است که در دسته‌بندی معمول رپ فارسی جزو نسل چهارم خواننده‌های این سبک در ایران به حساب می‌آید. این رپر جوان بندرعباسی حدود شش سال است که در صنعت موسیقی فعالیت می‌‌کند و در دو سال اخیر به صورت حرفه‌‌ای فعالیت خود را ادامه داده است. او در حال حاضر با انتشار آثاری که مورد توجه نسل جدید مخاطبان موسیقی قرار گرفته، جایگاه مهمی را در بین همکارانش دارد. «گریل»، «غیرقانونی»، «بوف» و… مهم‌ترین قطعات او هستند و آلبوم «تناژ» نسخه دو اولین آلبوم این رپر است که بعد از شهرت او در میان علاقمندان رپ فارسی دست به دست شد.
اشکان کاگان، عرفان، کوشا و… از جمله هنرمندان سرشناسی هستند که «چرسی» با آنها همکاری‌های مشترکی را داشته که مورد توجه قرار گرفته است. «چرسی» همچنین برندی با عنوان «گمبرون» را در سال‌های اخیر مدیریت می‌کند. همکاری این رپر جوان با «رضا صادقی» که از قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ ایرانی است قطعا تجربه هیجان‌انگیزی برای هر دو هنرمند خواهد بود. قطعه «آدم تنها» به گفته این دو هنرمند به زودی منتشر خواهد شد.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈چرا ملودی‌های موسیقی پاپ ساده‌تر شدند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا