خبر

برپایی نمایشگاه نقاشی تانیا شعبانی‌تبار در نوشهر

بادبانسپیده کلارستاقی نمایشگاهی از آثار نقاشی تانیا شعبانی‌تبار صبح یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ با حضور علاقمندان به هنرهای تجسمی و جمعی از شهروندان و مسئولان نوشهر و چالوس، در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برپا شد.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، با تاکید بر این که حمایت از هنرمندان در راستای فرهنگسازی در جامعه ضرورت دارد، اظهار داشت: توسعه در جامعه بدون فرهنگ، هنر و رسانه اتفاق نمی‌افتد و هنرمندان مسیر توسعه در ابعاد مختلف را هموار می‌کنند.
برپایی نمایشگاه نقاشی تانیا شعبانی‌تبار در نوشهر
بابک شمس ناتری با ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارائه شده در این نمایشگاه انفرادی اذعان داشت: این بانوی هنرمند تنها با ۱۷ سال سن، مجموعه آثاری را به نمایش گذاشت که هم از بعد کیفی هنری در خور توجه است و هم نوید درخشش‌ او در آینده را می‌دهد. وی افزود: آثار به نمایش درآمده، عموما از سبک‌های مدرن پیروی کرده و هر اثر دارای روایت متفاوتی است که از این نظر ارزشمند است.
شمس ناتری در ارزیابی آثار به نمایش‌درآمده خاطرنشان کرد: نگاه مفهوم گرایانه و اندیشه‌محور در تولید و خلق اثر هنری، ذهن مخاطب را به چالشی جذاب می‌کشاند. در آینده نام «تانیا شعبانی‌تبار» را در صحنه‌ هنر بسیار خواهیم شنید و این مسأله از استعداد ذاتی و نبوغ این هنرمند نشات می‌گیرد.
گفتنی است نمایشگاه انفرادی «تانیا شعبانی‌تبار» تا ۲۳ شهریور در دو نوبت صبح‌ها ۹ الی ۱۲ و عصرها ۱۶ الی ۱۹ پذیرای هنردوستان خواهد بود.
برپایی نمایشگاه نقاشی تانیا شعبانی‌تبار در نوشهر

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈وقتی ملکه هیپی‌های ایران خودکشی کرد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا