خبر

نمایش نقاشی‌های بهزاد نقاش در فرهنگسرای اخلاق

بادبانعلیرضا نیاکان مجموعه آثاری از بهزاد نقاش با موضوع شمایل‌نگاری در فرهنگسرای اخلاق به نمایش گذاشته می‌شود. در نمایشگاه سنگ و شیشه که روز ۲۹ تیر از ساعت ۱۶ در نگارخانه کلک خیال افتتاح می‌شود آثاری با موضوع شمایل‌نگاری و با دو شیوه نقاشی پشت شیشه و نقاشی روی آجرهای قدیمی در مقابل دیدگان عموم قرار می‌گیرد.
به گزارش بادبان، بهزاد نقاش از هنرمندان پیشکسوت شیشه‌نگاری سالهاست که به اجرای پرده‌هایی با موضوعات عاشورایی مشغول است. اما این نخستین نمایشگاهی است که او در کنار تابلوهای پشت شیشه، آثار روی خشت و آجر را نیز به نمایش می‌گذارد.
در آیین گشایش این نمایشگاه، مرشد ابوالفضل ورمزیار به نقل آیین سرخرمن‌خوانی خواهد پرداخت. آیین سرخرمن خوانی از جمله آیین‌های گذشته است که زمانی در روستاها و هنگام برداشت محصول وجود داشت. در ادامه مراسم روز افتتاحیه، سعید رضاخان یکی دیگر از نقاشان با سابقه در زمینه تکنیک پشت شیشه، کارگاهی آموزشی با موضوع شیوه‌های اجرایی در ارتباط با نقاشی پشت شیشه برگزار می‌کند.
این نمایشگاه روز جمعه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود و تا چهارشنبه سوم امردادماه ادامه می‌یابد. لازم به ذکر است که نمایشگاه «سنگ و شیشه» هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ برای عموم قابل بازدید است.

نمایش نقاشی‌های بهزاد نقاش در فرهنگسرای اخلاق


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۵ نقاشی گران‌قیمت تاریخ اینجاست


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا