بادبان: کتاب «مهندسی پرامپت در روابط عمومی» نوشته امیرعلی خلج توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد. به گزارش بادبان، این کتاب با بررسی مفاهیم بنیادی تا تکنیکهای پیشرفته طراحی پرامپت، به مدیران، متخصصان روابط عمومی و علاقهمندان کمک میکند تا درک عمیقی از مهندسی پرامپت به دست آورده و بتوانند این ابزار قدرتمند را برای بهبود ارتباطات، تولید محتوا، مدیریت بحران و استراتژیهای رسانهای به کار بگیرند.
«مهندسی پرامپت در روابط عمومی» در شش فصل به مباحث زیر میپردازد:
فصل اول: آشنایی با مهندسی پرامپت، مفهوم پرامپت و کاربردهای آن در هوش مصنوعی.
فصل دوم: اصول پرامپتنویسی، همراه با ماتریسهای نوآورانه برای تشریح کاملتر این اصول.
فصل سوم: تکنیکهای پیشرفته در پرامپتنویسی.
فصل چهارم: ابعاد مدیریتی، عصبشناختی و روانشناختی مهندسی پرامپت.
فصل پنجم: کاربردهای عملی و کلی مهندسی پرامپت در روابط عمومی.
فصل ششم: آینده مهندسی پرامپت و هوش مصنوعی در روابط عمومی.
علاقمندان میتوانند برای خرید و مطالعه این کتاب میتوانند به فروشگاه و انتشارات سیمای شرق در تهران مراجعه کرده و یا از کتابفروشیهای معتبر تهیه نمایند.
🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈معرفی کتاب: چرا آلمانیها بهتر انجامش میدهند