بهناز نازی بازیگر تئاتر پس از مدتها مبارزه با سرطان از دنیا رفت. به گزارش مهر، بهناز نازی بازیگر تئاتر، تلویزیون و عضو گروه هنری «شایا» پس از یک دوره طولانی مبارزه با بیماری سرطان و در حالی که در خوابی مصنوعی به سر میبرد عصر روز ۲۶ اردیبهشت در سن ۵۹ سالگی در بیمارستان شریعتی دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر فقید دوشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
«سقراط»، «شوایک سرباز سادهدل»، «دختری با شنل ارغوانی»، «روزگاری برای بودن»، «مکبث» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، «آژاکس»، «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر، «داستانهای کارور» اثر مشترک دادگر و نعیمی، «گمسار» کار شهرام کرمی، «محبوبهها» به کارگردانی ژاله صامتی از جمله آثار این هنرمند در مقام بازیگر است.
ایفای نقش در مجموعههای تلویزیونی «سفر به چزابه» به کارگردانی رسول ملاقلیپور، «پزشکان» به کارگردانی مسعود کرامتی، «سیاه، سفید، خاکستری» به کارگردانی سیامک شایقی، «ازازیل» و «جیران» (نمایش خانگی) به کارگردانی حسن فتحی و فیلمهای سینمایی «مادرم گیسو»، «شراره» به کارگردانی سیامک شایقی و «دلم میخواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا از دیگر سوابق بهناز نازی در حوزه بازیگری است.
همچنین دریافت جایزه دوم بازیگری از جشنواره دانشگاه آزاد بوشهر برای بازی در نمایش «گمهسار»، جایزه دوم طراحی صحنه و لباس از جشنواره استانی تهران برای طراحی صحنه نمایش «روزنه» و «روزگار طولانی تنهایی»، سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس از جشنواره فیلم فجر برای طراحی صحنه فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلیپور و کسب رتبه سوم بازیگری از جشنواره سراسری دانشجویی برای بازی در نمایش «روزگاری برای بودن» از افتخارات این هنرمند بود.
بادبان، درگذشت این هنرمند را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت میگوید.
🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈پشت پرده آهنگ معین برای تیم ملی




