خبر

کنسرت کلایدرمن در ایران شایعه یا واقعیت

ریچارد کلایدرمن که پیشتر سابقه برگزاری کنسرت در ایران را داشته، احتمالا باتوجه به همکاری او با یک تهیه‌کننده ایرانی بار دیگر به ایران بیاید. کنسرت «ریچارد کلایدرمن» ۱۹ و ۲۲ نوامبر در تورنتو و ونکوور کانادا به تهیه‌کنندگی میلاد ماهان‌راد برگزار خواهد شد. این کنسرت‌گذار که تهیه‌کنندگی این تور را در کانادا بر عهده دارد، درباره این همکاری بین‌المللی به خبرگزاری مهر گفت: «پس از برگزاری بیش از ۲۰ تور جهانی با خواننده‌های شرکت ما در سراسر دنیا، حالا همکاری با چهره‌های مطرح موسیقی جهان یکی از جدی‌ترین موضوعاتی است که در راس هدف‌گذاری‌های ما قرار دارد و همکاری با ریچارد کلایدرمن در گام نخست، بی‌شک می‌تواند شروعی برای گسترش فعالیت‌های ما در اجراهای بین‌المللی باشد.»

کنسرت کلایدرمن در ایران شایعه یا واقعیت

وی درباره جزییات برگزاری این کنسرت‌ها بیان کرد: این کنسرت‌ها در قالب عنوان «عاشقانه بی انتها» طی روزهای ۱۹ و ۲۲ نوامبر (آبان‌ماه) در شهرهای ونکوور و تورنتور کانادا برگزار می‌شود و بنده به عنوان تهیه‌کننده با ریچارد کلایدرمن همکاری خواهم کرد. این در حالی است که عقد قرارداد با یک شرکت بین‌المللی ایرانی در میان تعداد زیادی از تهیه‌کنندگانی که با کلایدرمن همکاری می‌کنند از کم‌سابقه‌ترین اقداماتی بوده که تاکنون در حوزه تهیه‌کنندگی موسیقی کشورمان در یک کلاس جهانی انجام گرفته است.

ماهان‌راد همچنین افزود: «بعد از برگزاری تور کانادا قرار است درباره حضور این هنرمند در ایران، با او مذاکراتی صورت پذیرد و تصمیم داریم برای اواخر امسال، کنسرت ایشان را در تهران برگزار کنیم.» گفتنی است ریچارد کلایدرمن تاکنون بیش از ۱۲۰۰ ملودی ضبط کرده‌ و با فروش بیش از ۸۰ میلیون نسخه، دارای ۲۷۰ صفحهٔ طلایی و ۷۰ صفحه پلاتینیوم است. کلایدرمن سبک کار خود را ترکیبی نو رمانتیک از موسیقی کلاسیک و پاپ می‌داند. کار او با «چکامه‌ای برای آدلین» در سال ١٩٧۶ آغاز شد که موفقیتی جهانی داشت و ٢٢ میلیون نسخه از آن در ٣٨ کشور دنیا به فروش رفت.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈وقتی طرفداران پزشکیان برای استوری ماهسون یقه دریدند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا