خبر

فیلم کوتاه افسانه آماده پخش می‌شود

بادبانعلیرضا نیاکان فیلم کوتاه افسانه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید امیرحسین لواسانی و فیلمنامه‌ای از لاله گلرخ عربانی آماده اکران می‌شود.
 به گزارش بادبان، به نقل از تولیدکنندگان این اثر، فیلم کوتاه افسانه با نگاهی به موضوعات اجتماعی روز، به مسائلی می‌پردازد که خیلی از آدم‌های این دوره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مسائلی چون قضاوت اشتباه، فقر و تنگدستی، شرایط بد اقتصادی، کمبود دارو برای بیماران خاص و مواردی از این دست.
فیلم کوتاه افسانه آماده پخش می‌شود
گفتنی است سید امیرحسین لواسانی پیش از این، سابقه کارگردانی فیلم‌های کوتاه دیگری به نام‌های «شب عزیز» و «امین آباد» را نیز در کارنامه دارد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به حسن اسدی، ندا شیرازی، مهران لطف الهی، علیرضا آزادی، ندا طاهری، عماد امامی، عسل اکبری، مبین اسدی و حسین بیک اشاره کرد.
سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از فیلمبردار: ادریس محمودی، دستیار و برنامه‌ریز: علی جوادی و ملیکا سادات لواسانی، طراح صحنه: آیدا چرخیان، طراح لباس: عسل اکبری، طراح گریم: امیر سعادت، صدابردار: فرزین زند، تدوین: ملیکا سادات لواسانی، مدیر تولید: مهران لطف الهی، تدارکات: محمود اکبری، منشی صحنه: فهمیه خدابنده، عکاس پشت صحنه: مونا عجب گلی.

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۵ دلیل برای اینکه کتاب خاطرات بنویسید


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا