خبر

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه فرار

بادبانعلیرضا نیاکان فیلمبرداری فیلم کوتاه فرار به نویسندگی و کارگردانی بهاره سادات موسوی در روستای امین آباد اصفهان به پایان رسید.
این فیلم کوتاه، داستان چند کودک را روایت می‌کند که در اتاقی گیر افتاده‌اند و به دنبال راه نجات هستند تا اینکه …
تهیه‌کننده و کارگردان این اثر در گفت‌وگو با بادبان عنوان داشته «هدف از ساخت این فیلم به تصویر کشیدن معضلاتی همچون پرونده‌های کودک ربایی، قاچاق اعضای بدن و تجاوز به کودکان است. همچین هوشیاری و دقت نیروهای امنیتی و انتظامی در مواجهه با اینگونه پرونده‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است».
گفتنی است بهاره سادات موسوی کارگردان این فیلم  کوتاه از سال ۱۳۷۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در تئاتر و سینما آغاز نموده و در کارنامه وی ساخت فیلم‌های کوتاه دیگری با عنوان «مخدر»، «دخت ایران»، «آرمان» و «فرار» نیز به چشم می‌خورد.
جواد رجبی، محسن فروغی، رضا پورجوهری، زهرا شریفیان، پوریا حقیقی و یوسف گنجعلی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند. همچنین از عوامل دیگری که در تولید این فیلم همکاری داشته‌اند می‌توان به علی امیری مدیر تصویربرداری، محمد مهدی سهیلی راد مدیر صدابرداری، هستی عابدینی، یگانه فهامی عکاس، علیرضا نیاکان ارتباطات رسانه‌ای، علی اسلامی دستیار کارگردان، طیبه پدریان منشی صحنه، محمد مهدی سهیلی راد برنامه ریز و ستایش محمد قاسمی بازیگردان اشاره داشت.
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه فرار

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈حرف‌های مهراب قاسم‌خانی درباره مهران مدیری و گل یا پوچ


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا