خبر

ترکیه میزبان سه خواننده شاخص ایرانی می‌شود

همایون شجریان، علیرضا قربانی و هیدو هدایتی در روزهای آینده در استانبول روی صحنه خواهند رفت تا کنسرت خواننده پ های داخل ایران در ترکیه وارد فاز جدیدی شود.
به گزارش بیلبورد، سه خواننده پرمخاطب ایرانی در شرایطی قرار است مهرماه امسال در استانبول روی صحنه بروند که این کنسرت‌ها بدون شک با کنسرت همتاهای لس‌آنجلسی آنها در ترکیه مقایسه خواهند شد.

ترکیه میزبان سه خواننده شاخص ایرانی می‌شود
«همایون شجریان» تور کنسرت‌های مشترک خود با انوشیروان روحانی را حالا به استانبول آورده تا میزبان مخاطبان ترک زبان خود باشد. همایون شجریان و انوشیروان روحانی ۹ نوامبر (۱۹ آبان) سال جاری در استانبول روی صحنه خواهند رفت.
سالن اولکر آرنا در بخش آسیایی استانبول در شرایطی میزبان این کنسرت خواهد بود که در هفته‌های گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر را برای تماشای دو کنسرت معین و شادمهر عقیلی، میزبانی کرده است. باید نشست و منتظر ماند و دید که استقبال ترک زبانان و ایرانی‌های مقیم استانبول از همایون شجریان در چه سطحی خواهد بود.
علیرضا قربانی نیز در فستیوال «موسیقی بین‌المللی فولک استانبول» در تاریخ ۱۰ مهرماه روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در سالن opera برگزار خواهد شد و چهره‌های مختلفی از اقصی نقاط جهان در این فستیوال روی صحنه خواهند رفت.
قربانی در ماه‌های اخیر با برگزاری کنسرت‌هایی در تخت جمشید در راس اخبار هنری ایران بود. خواننده سرشناس ایرانی که حالا در ژانر خود با پیشی گرفتن از رقبا و همکارانش، در صدر محبوبیت موسیقی ایرانی قرار دارد. دعوت از او از سوی مقامات دولتی استانبول، پس از تورهای موفق او در اقصی نقاط جهان بوده است.
در این بین «هیدو هدایتی» خواننده جوان و جدیدی که این روزها مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده، در اتفاقی ویژه قرار است در استانبول روی صحنه برود. او که همچنان بنا به دلایلی نامعلوم کنسرت های رسمی خود در ایران را آغاز نکرده است، ۸ مهر در سالن ihan hall استانبول به اجرای برنامه خواهد پرداخت. هیدو هدایتی از جمله خواننده‌های جنوبی موفق در ژانر تلفیقی به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر مورد استقبال قشر بزرگی از دوستداران موسیقی قرار گرفته است. اجراهای کوچک و در اصطلاح خودمانی این خواننده در تهران با استقبال ویژه‌ای همواره همراه بوده است و باید نشست و منتظر ماند و دید که چه زمانی قرار است او بالاخره اجراهای بزرگ خود در پایتخت ایران را روی صحنه ببرد.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈مرغ سحر را من خواندم نه قمرالملوک


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا