فرهنگستان

آرایش فاطمه خانم، متن یا حاشیه

اگر با آرایش فاطمه سلیمانی مشکل دارید این متن را بخوانید

حضور فاطمه سلیمانی در برنامه تلویزیونی «مهلا» حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده و دامنه صحبت‌هایش آنقدر وسیع بوده که از هتک حرمت به عکس پدرش در فردای ماجرای هواپیما گفته. البته مساله سانسور حرف‌های فاطمه سلیمانی درباره علاقه پدرش به سریال‌هایی نظیر «بلک لیست» و «خانه پوشالی» هم خیلی جنجال به پا کرد. آن‌ها که روبیکا دارند ادعا کرده‌اند که این بخش‌ از حرف‌های فاطمه خانم کلا برش خورده!

اما فراتر از همه این‌ها، شمایل فاطمه سلیمانی شاید مهم‌ترین بخش حضور او در این برنامه و صداوسیما بوده. او با نوعی جسارت و صراحت به تلویزیون آمده و همین تفاوتی که ایجاد کرده، بحث‌برانگیز شده. برخی از کاربران می‌گویند او با توجه به جایگاهی که دارد باید تحت الگوهای مدنظر آن‌ها رفتار کند، برخی دیگر می‌گویند او جسورانه و بدون ریا رفتار کرده پس قابل ستایش است و برخی دیگر هم که بیشتر متعلق به گروه براندازها هستند از این فرصت برای نقد استفاده کردند و از گشت ارشاد و حجاب و… مسائل دیگر گفته‌اند. البته جالب است بدانید که در این میان پویانفر، مجری – مداح برنامه« مهلا» از سمت کاربران به اصطلاح ارزشی مورد نقد شدید قرار گرفته؛ آن‌ها توقع داشته‌اند که پویانفر قبل برنامه تمهیدی بچیند که چنین حواشی ایجاد نشود! در ادامه مطلب با نظرات کاربران توئیتر در این باره همراه باشید.

آرایش فاطمه خانم، متن یا حاشیه

در ابتدا یکی از کاربران با انتشار تصویر او نوشت: «اولین بار تو این مراسم از آرایش فاطمه سلیمانی تعجب کردم. ولی دوستان گفتن به تو چه دیدم راست میگن. ولی خب هنوز متعجبم چون همیشه دختران و همسران مقامات بدون آرایش بودن. به هرحال خوبه که خودشه.» سعا هم به منتقدان آرایش فاطمه سلیمانی کنایه زد و نوشت: «الان فاطمه سلیمانی چیکاره است؟ به کسی گیر داده؟ گفته بی‌حجابی‌ها رو بگیرید؟» یکی دیگر از کاربران هم درباره سانسور حرف‌هایش پیرامون سریال دیدن‌های سردار نوشت: «حتی نخواستن خود واقعی سردار، توسط دخترش روایت بشه تاسف برانگیزه این رفتار شماهایی که دم انقلاب می‌زنید به خاک پای سردار نمی‌رسید اگر زنده بودن جرات چنین دهن کجی را داشتید شماها زمانی که از زیر پتو شعار میدادید سردار در جبهه نبرد جان می‌داد. شرم بر شما»

مهدی مهاجر نوشت: «آقاجون شاید روش من به خانم فاطمه سلیمانی نزدیک نباشه ولی به عنوان یک انسان و یک خانم حق آزادی انتخاب رو باید داشته باشه و کسی که به آزادی اعتقاد داشته باشه نباید در روش خصوصی مردم دخالت کرد، اجازه بدید فرهنگ عدم دخالت در امور شخصی آدم‌ها را ارتقاء دهیم.» نظر کاربری به نان حضرت آدم: «نمی‌توان خرده گرفت… یک بانو که مثل اکثر بانوان دوست دارد آرایش زنانگی داشته باشد… اگر یک عده حرف زیادی می‌زنند دلیل نمی‌شود به یک بانو خرده بگیریم چون دختر فلانی است. فاطمه خانم اتفاقا کار خوبی کرده… نشان داده که برخی شکر زیادی می‌خورند» نظر مینا: «سردار سلیمانی خودش سخنرانی کرده گفته اون دختر بدحجاب هم دختر منه! مرزبندی نکنیم که بچه حزب اللهی ها فقط با هم برن و بیان بعد خانم مذهبی‌نما امروز اومده به دختر بدحجاب میگه حداقل امروز اومدی مراسم موهاتو بپوشون دیگه و ناراحتش کرد.» این هم نظر سُل: «حالا خیلیا به آرایش دختر قاسم سلیمانی انتقاد کردن. من معتقدم که هیچ اشکالی نداره میک‌آپ داشته باشه، مژه بکاره، ناخنش کاشت و گوشیش آیفون باشه. فقط اگه کسی خودش این کارو می‌کنه، نباید دیگران رو منع کنه.»

منبع : برترینها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا