مد و زیبایی

۱۰ مدل کفش پاییزی برای خانم‌های مشکل‌پسند

بادبان: فصل پاییز در حال نزدیک شدن است و وقت تغییر استایل و پوشش رسیده است. در این فصل که میان تابستان و زمستان قرار دارد، انتخاب کفش مناسب برای خانم‌های شیک و باسلیقه یک چالش همیشگی است. در ادامه ۱۰ مدل کفش زنانه مناسب برای فصل پاییز را به شما معرفی می‌کنیم که داشتن آنها در کمد لباس برای بانوان دوست‌دار مد الزامی است.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۱۵ ترند آرایشی از گذشته که دوباره مد شده‌اند


۱- چانکی لوفِر

کفش مدل چانکی لوفر از برند Free People با رنگ تأثیرگذار سبز خاکی آن که اگر همراه با یک لباس مینی و جوراب شلواری‌های مات بپوشید، شیک و بی‌همتا به نظر خواهید رسید.

کفش مدل چانکی لوفر

۲- لوفر فلت تی-استرَپ

لوفر فلت تی-استرَپ که ظاهری قدیمی دارد و همیشه گزینه مناسبی برای فصل پاییز است. پوشیدن آن را همراه با یک دامن کوتاه و جوراب‌های نیم‌ساق مخملی در ذهن تصور کنید تا به ارزش آن پی ببرید.

لوفر فلت تی-استرَپ

۳- تال بوت

تال بوت‌ مدل وسترن که همه ساله در فصل پاییز پشت ویترین‌ها دیده می‌شود و برای ست کردن با بسیاری از استایل‌ها مناسب است. آن را می‌توانید با شلوار جین یا حتی لباس مینی بپوشید.

تال بوت

۴- بوت دولچه ویتای جیر قهوه‌ای

مناسب برای فصول پاییز و زمستان که وقتی عجله دارید می‌توانید بدون فکر کردن، با هر استایلی آن را بپوشید و ظاهر خود را ۱۰ برابر جذاب‌تر نشان دهید. اگر مدل پاشنه کوتاه آن را مانند تصویر زیر داشته باشید پیاده‌روی راحتی را تجربه خواهید کرد.

بوت دولچه ویتای جیر قهوه‌ای

۵- کتونی‌های رنگی ورزشی

خیلی‌ها تصور می‌کنند وقتی پاییز از راه می‌رسد نوبت پوشیدن رنگ‌های بی‌حال و کسل‌کننده است اما پاییز فرصت خوبی است تا رنگ‌های غلیظ‌تر از طیف گرم مانند زرد خردلی و سبز چوبی را انتخاب کنیم. یک پیشنهاد، جور کردن کتونی‌های آدیداس با یک تی-شرت سفیده ساده و شلوار جین راحت است.

کتونی‌های رنگی ورزشی

۶- کتونی‌های هندبال اسپتزیال

این کتونی‌های بامزه با رنگ آبی-خاکستری خاصی که دارند هر چه ضخیم‌تر باشند برای دختران مناسب‌تر به نظر می‌رسند. این کتونی‌ها ترند این روزهای پینترست هستند. پوشیدن آنها با شلوار جین و یک بلوز بافتنی گشاد گزینه ایده‌آلی است.

کتونی‌های هندبال اسپتزیال

۷- کفش مش فلت

کنار آمدن با پوشیدن کفش‌های توری (مِش) در پاییز کمی زمانبر است اما ترندی است که در حال همه‌گیر شدن است. پوشیدن این کفش سبب می‌شود که یک پوشش ساده بسیار جلب توجه کند و غیرتکراری به نظر برسد.

کفش مش فلت

۸- کفش مش جفری کمپل

یک کفش توری خوب این بار با رنگ سفید یا روشن که شاید دوست‌داشتنی‌تر از مورد قبلی تصور شود. نپوشیدن کفش سفید یا روشن برای پاییز یک قاعده همیشگی نیست و به نظر می‌رسد اکثر مردم نیز با این عقیده موافق باشند چون این روزها زیاد دیده می‌شود. پس برای شکستن قوانین مد در فصل پاییز آماده شوید.

کفش مش جفری کمپل

۹- کفش بورگوندی

کفشی که همه ساله به بازار برمی‌گردد و مخصوص فصل پاییز است. این کفش را با استایل‌های زیادی می‌توانید ترکیب کنید. مثلا با یک دامن چین‌دار بامزه و بلوز بافتنی، آن را در پاییز امتحان کنید.

کفش بورگوندی

۱۰- کفش پِیج اسلینگ‌بک

این کفش با پاشنه کوچک و بامزه‌ای که دارد می‌تواند یک انتخاب گران‌قیمت باشد اما باور کنید ارزشش را دارد. مزیت آن قابلیت پوشیدن در بلندمدت است.

کفش پِیج اسلینگ‌بک

منبع: msn.com


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈پرفروش‌ترین عطرهای تاریخ را بشناسید


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا