مد و زیبایی

چشم‌نوازی لباس زنان در برنامه جوکر

چه خبری خوش‌تر از این که بالاخره خانم‌ها به برنامه «جوکر» پا گذاشتند و به این رئالیتی شو پرطرفدار رنگ و بوی تازه‌ای بخشیدند. در فصل دوم جوکر۲ که هفته گذشته از پلتفرم فیلیمو پخش شد احسان علیخانی بعد از مدت‌ها به وعده خود عمل کرد و حالا بانوانی را که سال‌ها در عرصه سینما و برنامه‌های کمدی فعالیت داشتند به برنامه جوکر دعوت کرد. به گزارش هنرآنلاین، پیش از پخش جوکر با حضور بانوان به علت محدودیت‌ها در شوخی‌ها هیچ کس فکر نمی‌کرد این برنامه ممکن است خنده‌‌دار و جالب باشد. اما با پخش قسمت اول این برنامه، بانوان شرکت کننده ثابت کردند که اتفاقا با همین محدودیت‌ها می‌توان موقعیت‌های جذابی خلق کرد که خیلی خلاقانه‌ و فکر شده‌‌تر و در کنار کمدی بودن، برای تمامی خانواده سرگرم کننده باشد.
جدا از شوخی‌های بامزه آن‌ها، رنگ‌ها و طرح‌هایی که شرکت‌کنندگان برای لباس‌های خود انتخاب کرده بودند مثل لباس‌های آقایان در سری قبل بسیار شاد و رنگارنگ بود و جنس لباس‌ها همگی راحت و سبک بود تا علاوه بر زیبایی بصری، حس و حال برنامه هم خودمانی و دورهمی باشد.

چشم‌نوازی لباس زنان در برنامه جوکر

ژاله صامتی با آن مانتو مقنعه‌ای که بر تن داشت نقش یک ناظم مدرسه سخت‌گیر اما طناز را به خود گرفته بود. متین ستوده با کت و شلوار کرم روشن و شال سبزوآبی یک ست بدون ریسک و ترکیبی از کلاسیک و کژوال را انتخاب کرد. الیکا عبدالرزاقی شلوار و جلیقه‌ای با پترن گل‌دار و ترکیب رنگ نارنجی و سبز را پوشید که هم بسیار شاد بود و هم با رنگ پوستش همخوانی داشت. نرگس محمدی مانتو و شلوار خاکی رنگ با پیراهن سفیدی را برگزید که انتخابی شیک برای حضور در چنین برنامه‌ای است. رویا میرعلمی کت و شلوار آبی و سبز روشن با شال آبی رنگ با خط‌های قرمز و سبز ست کرده بود که سبکی کلاسیک داشت و در عین ملیح بودن به چهره او می‌نشست.
سوسن پرور هم با شخصیت شوخ و لحن شیرینش یک مانتو زرد گشاد و شلوار سبز رنگ طرح‌داری را انتخاب کرده بود که اتفاقا امثال دوباره ترند شده و ترکیب زرد و سبز تاثیر گرفته از رنگ‌های طبیعت است و این نکته را یادمان می‌اندازد که چیدمان رنگ‌های موجود در طبیعت در کنار هم همیشه انتخابی مطمئن و چشم‌نواز است. ناهید مسلمی با مانتویی با نقش و نگار شرقی و رنگ زمینه قرمز و ست آن با شال و کفش قرمزش پر انرژی تر از همیشه دیده ‌شد. گیتی قاسمی هم با پیراهن جلو بسته کوتاه و پر از گل‌های نارنجی رنگ با شاخه و برگ و دامن ساتن زرشکی ما را به یاد نقاشی خوش آب ورنگ می‌انداخت و انتخاب مناسبی برای مسابقه بود تا برای فعالیت داشتن آزاد و راحت باشد و بتواند به راحتی در هر موقعیت واکنش نشان دهد.
شرکت‌کنندگان خانم با شرکت در این برنامه هرچند که بسیار دست شان در شوخی بسته بود اما با جرات و جسارتی که در پوشش و استایل خود داشتند هم بسیار با دکور برنامه جوکر هماهنگی داشتند و هم این نکته را به بانوان مخاطب یادآوری کردند که در هر سنی می‌توان رنگ‌های شاد پوشید و تیپ‌های متنوع زد.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈آمار عجیب و غریب صداوسیما از برنامه حسینیه معلی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا