رادیو بادبان

🎤ناگفته‌های سردبیر بادبان از سلبریتی‌ها در رادیو جوان

نیما نوربخش در برنامه‌ای رادیویی از تجربیات ناگفته‌اش در مصاحبه با افراد مشهور گفت

بادبان: سردبیر رسانه بادبان در هفته گذشته مهمان جُنگ عصرگاهی «جوونی مجاز» در رادیو جوان بود. نیما نوربخش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر در این برنامه به صورت تلفنی به پرسش‌های آرزو جعفرپور گوینده و مجری رادیو، درباره کم و کیف دنیای خبرنگاری و حواشی مصاحبه‌هایش با سلبریتی‌ها پاسخ داد و از تجربیات حرفه‌ای خود در این مسیر، صحبت کرد.

⏰ زمان گوش سپردن: ۱۲ دقیقه
نوربخش که خود سابقه حضور در رادیو و تلویزیون به عنوان کارشناس و مجری را دارد پیرامون دو روی سکه ظاهر و باطن افراد مشهور و چگونگی ارتباط گرفتن خبرنگاران با آنان و مواردی از این دست به اظهار نظر پرداخت و گفت: عموما چهره‌های مشهور در زندگی شخصی و خصوصی خود، شخصیت متفاوتی از آنچه که مردم در ظاهر می‌بینند بروز می‌دهند. وی افزود: این مسئله دلایل مختلفی دارد اما گاهی برخی طرفداران برای سلبریتی مورد علاقه‌شان نقش سوپرمن قائل می‌شوند و وقتی این توقع بزرگ در زندگی حقیقی به واقعیت تبدیل نمی‌شود موجبات سرخوردگی دو طرف ماجرا را فراهم می‌کند.
نوربخش که طی سال‌های اخیر، سردبیری چند مجله را در کارنامه دارد در ادامه این گفت‌وگو، گریزی به دو کتاب مرجع در حوزه شناخت سلبریتی‌ها زد و دقایقی نیز به بیان خاطرات خود از مصاحبه با برخی چهره‌های مشهور ایرانی پرداخت.
گفتنی است برنامه «جوونی مجاز» به تهیه کنندگی حامد مرادیان، تنها جُنگ عصرگاهی رادیو جوان است که هر هفته از شنبه تا چهارشنبه به مدت ۹۰ دقیقه و طی ساعات ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روی آنتن می‌رود. سردبیری این برنامه رادیویی زنده برعهده مهدی استاد احمد و حسن صنوبری است و پیمان طالبی و آرزو جعفرپور، دو گوینده نام‌آشنای رادیو، اجرای آن را به صورت هفتگی برعهده دارند.
نیما نوربخش در برنامه‌ای رادیویی از تجربیات ناگفته‌اش در مصاحبه با افراد مشهور گفت


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈گفت‌وگوی نایاب تابش و محمودی خوانساری


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا