خبر

تمام ظرفیت رادیو معطوف به انتخابات شد

نشست خبری معرفی برنامه‌های انتخباتی رادیو با حضور مدیر رادیو انتخاب

بادبان علیرضا نیاکان – نشست خبری معرفی برنامه‌های انتخاباتی معاونت صدای رسانه ملی، روز دوشنبه ۲۱ خرداد با حضور رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر رادیو انتخاب و دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا، ابوذر ابراهیم مدیر روابط عمومی معاونت صدا و اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

نشست خبری معرفی برنامه‌های انتخباتی رادیو با حضور مدیر رادیو انتخاب
کوچک‌زاده طی سخنانی در این نشست با اشاره به اینکه رادیو انتخاب از پنجم خرداد تا نهم تیرماه روی آنتن است، افزود: «باتوجه به سهم بالای مردم در رادیو انتخاب، تمامی برنامه‌ها در تعامل با مردم قرار دارد به نحوی که روزانه یک پیامک محوری برای ارتباط منسجم با مخاطب طراحی شده و همچنین کابین ارتباط با مخاطبان جهت ضبط صدای مردم فعالیت می‌کند.»
به گفته وی «معاونت صدا برای ایام انتخابات در حوزه فضای مجازی هم فعال است و از  تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کند».
کوچک‌زاده همچنین از تولید مستندهای رادیویی توسط نامزدها خبر داد و گفت: «امسال برای اولین بار نامزدها مستندهای رادیویی تولید خواهند کرد. نامزدها دو مستند تولید می‌کنند که با توجه زمانبندی جدول پخش، روی آنتن خواهد رفت.»
دبیر ستاد انتخاباتی معاونت صدا از برگزاری مناظره انتخاباتی با حضور نمایندگان نامزدها خبر داد و تصریح کرد: «با توجه به ماموریت‌های هر شبکه در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و… برنامه مناظره‌محور «پاستور ۱۴» با حضور نمایندگان نامزدها و نه خود نامزدها برگزار خواهد شد. برنامه‌هایشان نقد و به چالش کشیده می‌شود و نمایندگان از برنامه‌های نامزدهای خود دفاع خواهند کرد. برای هر شبکه‌ای حدود سه ساعت و نیم زمان برای حضور نمایندگان نامزدها تعیین شده است. به عبارتی هر شبکه حدود ۲۱۰ دقیقه با عنوان «پاستور ۱۴» برنامه خواهد داشت.
او در پایان تاکید کرد: «در حال حاضر تمامی ظرفیت‌های رادیو معطوف به حوزه انتخابات شده است، چرا که انتخابات مهم‌ترین رویداد کشور در این روزهاست.»
ناگفته نماند در این نشست، خبرنگار بادبان ضمن بیان پرسشی از مدیر رادیو انتخاب، پیرامون چرایی و چگونگی حضور یا عدم حضور خبرنگاران رسانه‌های دیگر در استودیو مناظره‌های انتخاباتی،
از مدیران رسانه ملی خواست تا برای نخستین بار در تاریخ، تمهیدات لازم برای حضور، نظارت و پرسشگری خبرنگاران مستقل به هنگام مناظره‌ها را فراهم کنند.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈سیاوش جشن میلادت مبارک


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا