خبر

بی‌اعتنایی متولیان هنر و هنرمندان به مرگ بهزاد اشتیاقی

بادبانسید رضا اورنگچندی پیش بهزاد اشتیاقی در سکوت خبری درگذشت‌. زنده‌یاد اشتیاقی هنرمندی ذوالفنون بود و به غیر از نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازیگری حتی نقاش و مجسمه‌ساز چیره‌دستی نیز بود.
اغلب مردم او را به خاطر مجموعه خاطره‌انگیز و تاثیرگذار «آقای مربوطه» که پیش از انقلاب از تلویزیون پخش می‌شد به خاطر می‌آورند اما نمی‌دانند که وی در حوزه هنرهای تجسمی نیز شهره بود. متاسفانه این هنرمند بزرگ، از دنیا رفت و غریبانه به خاک سپرده شد.

فوت بهزاد اشتیاقی (آقای مربوطه)

سردمداران صدا و سیما که مدت‌هاست با افراد کارآمد و خوشنام که برای تلویزیون زحمت کشیده‌اند و نام نیک از خود به یادگار نهاده‌اند گویی مشکل داشته و نامی از آنان بر زبان نمی‌آورند. بنابراین انتظاری نداشتیم که برای درگذشت بهزاد اشتیاقی مراسمی گرفته و یا حتی پیام تسلیتی صادر کنند!
اما جای تعجب اینجاست که معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی و هنرمندان و اهالی رسانه چرا سکوت اختیار کرده و پیام تسلیتی برای درگذشت این هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز نفرستاده و خبری از مرگ او منتشر نکرده‌اند؟ آیا با هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی بیگانه هستند یا خویش را به تجاهل زده‌اند؟!

بی‌اعتنایی متولیان هنر و هنرمندان به مرگ بهزاد اشتیاقی


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۵ دلیل برای اینکه فیلم بلوند را ببینیم


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا