خبر

داریوش مهرجویی و همسرش را کشتند

ساعتی قبل جسد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در باغ ویلای شخصی‌شان کشف شد. بر اساس اعلام پلیس استان البرز، جسد این دو هنرمند در منزلشان واقع در شهرک زیبادشت منطقه فرخ‌آباد (شهرستان فردیس) در حالی کشف شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند. بنا بر خبرهای رسیده به بادبان این قتل‌ها به صورت سربری  و در حوالی ساعات ۲۰ الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.
داریوش مهرجویی و همسرش را کشتند
گفتنی است قتل داریوش مهرجویی و همسرش در  حالی رخ داد که دیروز وحیده محمدی‌فر در پستی اینستاگرامی از تهدید شدنش با چاقو توسط یک ناشناس که وارد ویلایشان شده و گریخته نوشته بود.
 این نویسنده سرشناس در صفحه شخصی خود با شرح ماجرای هولناک، از تهدید شدن توسط شخصی با چاقو خبر داد و نوشت: «آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر این مملکت، باید توسط یک فرد بیگانه، با چاقو تهدید شود؟».
همسر داریوش مهرجویی در ادامه نوشته بود که پیشتر مورد دستبرد هم قرار گرفته‌اند و تاکید داشت: «در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آنها به سرقت رفته که خرید و فروش آن دزدی و غیرقانونی است». در همین زمینه پلیس البرز از آغاز تحقیقات درباره این جنایت خبر داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا