خبر

رونمایی از حماسه پروانه در حمایت از بیماران پروانه‌ای

بادبانعلیرضا نیاکان آئین رونمایی از فیلم مستند حماسه پروانه که با همکاری خانه‌ «ای بی‌» ایران ساخته شده، در تالار وحدت تهران برگزار شد. این فیلم مستند به مسائلی همچون مشکلات کودکان و بیماران پروانه‌ای و کمبود دارو و پانسمان برای این بیماران بر اثر تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان می‌پردازد.
به گزارش بادبان مراسم رونمایی و اکران خصوصی این فیلم که با رویکرد پخش برای مخاطبان خارجی ساخته شده است عصر روز پنجشنبه هشتم شهریورماه با حضور بسیاری از اصحاب رسانه، هنرمندان و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و خانواده کودکان بیماران پروانه‌ای برگزار گردید. در این مراسم که اجرای آن را حمیدرضا دشتی برعهده داشت، پس از قرائت آیاتی از قرآن و پخش سرود ملی و خیر مقدم‌گویی حجت‌الاسلام سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی که موسس و مدیرعامل این مرکز است علیرضا محمدی نویسنده و کارگردان این مستند از همه عواملی که در تهیه و تولید این فیلم همکاری داشتند قدردانی نمود. سپس آیت الله سید مصطفی محقق داماد در ارتباط با حق حیات و اصل حق بر سلامت از منظر اعلامیه جهانی حقوق بشر برای حاضران سخنرانی کرد. شایان ذکر است این برنامه اولین رویداد هنری بود که در آن سید عباس صالحی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان حضور داشت.
نویسنده و کارگردان این فیلم مستند، علیرضا محمدی است که با صدای محمدرضا علیمردانی تولید شده و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، مرکز نشر علوم اسلامی، روزنامه اطلاعات، خانه سینما و بنیاد رودکی از جمله مؤسساتی هستند که در ساخت این فیلم مستند با خانه ای بی ایران همکاری کرده‌اند.

رونمایی از حماسه پروانه در حمایت از بیماران پروانه‌ای

رونمایی از حماسه پروانه در حمایت از بیماران پروانه‌ایرونمایی از حماسه پروانه در حمایت از بیماران پروانه‌ای


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈چگونه یک انتشارات بزرگ را ورشکست کنیم


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا