خبر

رادیو تهران و «یه روستا یه عالمه رای»

تهیه کننده برنامه انتخاباتی «یه روستا یه عالمه رأی» گفت: این برنامه با موضوع انتخابات را از ۹۴ روستای تهران و روی امواج رادیو تهران بشنوید.
سینا محمدحسن ضمن اعلام پخش این برنامه رادیویی گفت: برنامه «یه روستا یه عالمه رأی» کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران است که از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا ۱۰ اسفند، در قالب مستند گزارشی و مستند مصاحبه از روستاهای استان تهران تولید و پخش خواهد شد. وی افزود: این برنامه در هر نوبت به یک روستا اختصاص یافته که در مجموع روزانه به ۳ روستا می‌پردازیم. همچنین کل برنامه در ۹۴ قسمت مطابق با ردیف فرکانس اف. ام شبکه رادیویی تهران از ۹۴ روستای استان تهران روی آنتن می‌رود.
رادیو تهران و یه روستا یه عالمه رای
وی با اشاره به اهداف این برنامه افزود: این برنامه با همکاری استانداری تهران و همراهی شبکه تهران سیما با هدف انعکاس شور و نشاط و مشارکت حداکثری روستائیان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری با شعار «من از فرصت انتخاب استفاده می‌کنم» طراحی شده است.
به گفته تهیه‌کننده برنامه، دو گزارشگر رادیویی به نام‌های مائده علاقه‌مند و مهدی اسماعیلی با حضور در روستاهای استان تهران با دهیاران، شورایاران، کارآفرینان، نخبگان و اهالی روستا پیرامون مشکلات، مطالبات و انتظاراتشان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح در راستای آبادانی بیشتر روستاها صحبت می‌کنند و صدای آنها به سمع مخاطبان می‌رسد.

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈لاتیشیا نانکت از ادبیات ایران پس از انقلاب نوشت


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا