خبر

نمایش آثار ۱۴ چهره هنر معاصر در گالری کاما

بادبانمریم اکبری گزیده‌ای از آثار ۵۰ سال استادان هنر معاصر ایران از روز جمعه در گالری کاما به نمایش و فروش گذاشته می‌شود.
به گزارش بادبان، نمایشگاه هنرهای تجسمی «فر» که منتخبی از آثار هنرمندان بنام معاصر ایران است از ۱۶ تا ۲۱ شهریور با کیوریتوری هلیا سلمانی در گالری کاما تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه آثاری از استادان شناخته شده هنرهای تجسمی از جمله محمد احصایی، لیلیت تریان، ناصر اویسی، منوچهر نیازی، جلال شباهنگی، صادق تبریزی، حسینعلی ذابحی، محمود زنگنه، محمدعلی ترقی‌جاه، هوشنگ پزشک‌نیا، حسین محجوبی، نصرالله افجه‌ای، مارکار قرابگیان و علی رخساز به نمایش گذاشته می‌شود. به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، نقطه تمایز رویداد مزبور را می‌توان گردآوری آثار  ۱۴ هنرمند شاخص ایرانی در سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف دانست که اگرچه تعدادی از آنان دار فانی را وداع گفته‌اند اما جملگی در کار خود به ستاره‌ای شاخص و تاثیرگذار در آسمان هنر ایران بدل شده‌اند و نمایش کارهای آنان به صورت همزمان و در یک رویداد تاکنون اتفاق نیفتاده بود.
گفتنی است هلیا سلمانی کیوریتور این نمایشگاه، خود از جمله هنرمندان زاده دهه ۶۰ خورشیدی است که نقاشی را در تمام مقاطع تحصیلی از هنرستان تا کارشناسی ارشد دنبال کرده و با تدریس در دانشگاه ادامه داده است. آثار وی در ده‌ها نمایشگاه داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده و خودش نیز در مقام کیوریتور و برگزارکننده تابحال بیش از بیست نمایشگاه در ایران، ترکیه، آلمان، فرانسه، انگلستان و … برپا کرده است.
آن‌گونه که در پوستر رویداد «فر» آمده، افتتاحیه و زمان بازدید از ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز جمعه است و گالری در روزهای دیگر نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ میزبان علاقمندان به هنر معاصر و مجموعه‌داران ایرانی خواهد بود.
نمایش آثار ۱۴ چهره هنر معاصر در گالری کاما

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈دوربین بادبان در نمایشگاه مشاهیر هنر ایران


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا