خبر

مهاجرت خواننده معروف ایرانی به کانادا تائید شد 

بادبان سپیده کلارستاقی حمیدرضا حامی با نام هنری «حامی» خبر مهاجرت خود به کانادا را اعلام کرد. به گزارش بادبان، این خواننده بنام موسیقی پاپ کلاسیک ایرانی شب گذشته و در کنسرتی که در تورنتو برپا کرده بود خبر مهاجرت از ایران و سکونتش در کانادا را به هوادارانش اعلام کرد.
خبرنگار بیلبورد عنوان داشته این خواننده که مدتی است در کانادا به سر می‌برد در بخشی از این کنسرت رو به تماشاچیان، گفت: «من تجربه مسافرت‌های کوتاه‌مدت از ایران را داشتم و دارم. ولی همه ما ایران را عاشقانه دوست داریم. من در همین چند روزی که اینجا بودم حس و حال ایرانی‌های اینجا را دارم و آن احساس غربت را کاملا درک کردم و حس کردم. ولی بعضی مواقع از ایران دور بودن بهتر از در ایران بودن است. امیدوارم بتوانم اینجا یک زندگی جدید را شروع کنم».
ناگفته نماند که این خواننده خوش‌صدا و خوش‌تکنیک چندی پیش در یک پست توئیتری که در آن به زبان انگلیسی، هشتگ کانادا دیده می‌شد از احتمال مهاجرتش پرده برداشته بود. حامی نوشته بود: «وطن وطن که میگفتند… راست میگفتند».
از سوی دیگر حامی طی سالیان اخیر بارها پیرامون احتمال مهاجرتش سخن گفته بود از جمله پاییز ۱۳۹۳ در گفت‌وگویی با هنرآنلاین، آنقدر از وضعیت فرهنگ و موسیقی ایران گله‌مند بود که مهاجرتش را خیلی جدی می‌دانست. او در آن مصاحبه گفته بود: «ماه‌ها برایم فرقی نمی‌کند و برنامه مدونی هم ندارم چون که پشتوانه‌ای ندارم! تمام سال من مثل هم شده و اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد. بعد از انتشار آلبوم و اتفاقات و حواشی که رخ داد ترجیح دادم که کشورم را ترک کنم و جایی بروم که برای کار من ارزش قائل باشند و حداقل اینکه قانونمند باشند، چرا که خودم آدم قانون‌مندی هستم».
مهاجرت خواننده معروف ایرانی به کانادا تائید شد 

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه از خطر ریزش برج میلاد خبر داد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا