خبر

هلیا سلمانی با طراحی‌هایش به گالری کاما می‌رود

نمایشگاهی از آثار هلیا سلمانی نقاش، طراح و مدرس هنر با عنوان «اِئا» در گالری کاما تهران برپا می‌شود. این نمایشگاه که مجموعه‌‌ای از ۱۲ طراحی‌ و نقاشی این هنرمند در سبک سورئالیسم را دربردارد از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ آذرماه در معرض دید هنرمندان و علاقمندان به هنرهای تجسمی قرار می‌گیرد.
هلیا سلمانی متولد سال ۱۳۶۵ و کارشناس ارشد نقاشی است که طی سال‌های گذشته آثارش را در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بسیاری به نمایش گذاشته است. او طی ده سال اخیر به عنوان کیوریتور و برگزارکننده، موفق به برپایی ده‌ها نمایشگاه در داخل و خارج از کشور شده که از جمله رویدادهای داخلی می‌توان به نمایشگاه‌های گروهی با سوژه صلح در باغ‌موزه قصر، فرهنگستان هنر و برج میلاد اشاره کرد. او همچنین کیوریتور و برگزارکننده چند نمایشگاه‌ گروهی در لندن، هانوفر و استانبول بوده است.
سلمانی پیرامون آثاری که در نمایشگاه «ea» به نمایش خواهد گذاشت به بادبان گفت: «در این مجموعه، جهان پیرامونم در قامت یک زن را از کشمکش تجسم و تخیل به روی بوم و مقوا آوردم و به جهت همین تفاوت متریال بود که از تکنیک رنگ‌روغن، میکس‌مدیا و مداد به فراخور متن و حاشیه هر اثر بهره بردم».
گفتنی است افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز جمعه ۲۴ آذرماه خواهد بود و تا چهارشنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری کاما واقع در محله جردن میزبان علاقمندان خواهد بود.
هلیا سلمانی با طراحی‌هایش به گالری کاما می‌رود

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈سفالگری که با پرندگان افجه پرواز کرد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا