خبر

گرامی‌داشت خبرنگاران دفاع مقدس در رسانه‌های قدسی

بادبان: مریم واعظ پور در هفته دفاع مقدس با ویژه برنامه «رسانه‌های قدسی» رادیو فرهنگ روایتگر یاد و خاطره شهدای خبرنگار می‌شود.
منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ درباره برنامه « رسانه‌های قدسی» گفت: در دنیایی که روایت حقیقت، گاهی با خون نگاشته می‌شود، گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ در آستانه هفته دفاع مقدس، برای گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای خبرنگار، برنامه رسانه‌های قدسی را به روی آنتن می‌برد.

گرامی‌داشت خبرنگاران دفاع مقدس در رسانه‌های قدسی
وی ادامه داد: «رسانه‌های قدسی»ویژه‌برنامه‌ای کوتاه در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در آستانه هفته دفاع مقدس از رادیو فرهنگ است که سعی کرده‌ایم در این برنامه کوتاه، صدای بلند و ماندگار کسانی باشیم که برای انعکاس حقیقت، جان خود را فدا کردند. خبرنگارانی که با قلم و دوربین خود، روایتگر حماسه و ایثار در دوران دفاع مقدس بودند و در این مسیر، جاودانه شدند.
کردی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران ‌رسانه‌ها در روایت روزهای جنگ و امتداد پیام شهدا بیان داشت: در رسانه‌های قدسی نگاهی ویژه به زندگی و میراث این شهدای بزرگوار داریم و با مروری کوتاه بر نقش خبرنگاران در جبهه‌ها و نحوه شهادت آنان، تلاش کرده‌ایم صدای حقیقی مقاومت و رشادت را به گوش مخاطبان برسانیم.
مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ ادامه داد: رسانه‌های قدسی برنامه‌ای در ۱۰ قسمت و فرصتی است برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره خبرنگارانی که خود روایتگر حماسه بودند، جزئی از حماسه شدند و با نثار جانشان، حقیقت را در تاریخ ثبت کردند.
گفتنی است این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس از تاریخ ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۲:۲۰ به گویندگی مریم واعظ‌پور از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۸ فیلم ترسناک که ذهن شما را به چالش می‌کشد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا