خبر

شبکه افق به کمدین سیاه‌پوست آمریکایی آنتن می‌دهد

بادبان: مستند «دیک گریگوری بی همتا و منحصر به فرد» با گویندگی ۲۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. به گزارش بادبان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، این مستند در گونه مستند زندگینامه و سیاسی محصول ۲۰۲۱ آمریکا قرار است از شبکه افق سیما پخش شود. مدیر دوبله این مستند حسین سرآبادانی است.

شبکه افق به کمدین سیاه‌پوست آمریکایی آنتن می‌دهد

آزاده اکبری، دانیال الیاسی، نگین سادات بنی عقیل، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، حسین بیگی، نفیسه زاجکانیها، لادن سلطان پناه، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، میلاد فتوحی، امیربهرام کاویانپور، ابوالقاسم محمدطاهر، ملیکا ملک نیا، مهرتاش اسفندیار، علی همت مومیوند، نازنین یاری و حسین سرآبادانی صداپیشه‌های این اثر هستند. این مستند به مبارزه علیه تبعیض نژادی کمدین و نوازنده سیاه پوست، دیک گریگوری می‌پردازد.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈سانسور با چاشنی گاف در صدا و سیما


او در دهه ۱۹۶۰ در صف مقدم فعالیت‌های سیاسی بود، زمانی که به جنگ ویتنام و بی‌عدالتی نژادی اعتراض کرد چندین بار دستگیر شد. فیلم از جشنواره‌های بین‌المللی نامزد ۲ جایزه در زمینه بهترین کارگردانی و بهترین نویسندگی فیلم مستند شده است. واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه‌ افق، برای مخاطبان پخش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا