خبر

طراحی لانچر اندرویدی تلویزیون هوشمند به همت متخصصان داخلی

بادبان‌نیوز- با حضور  محمدرضا حمیدی سرپرست معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، محسن محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین و معاونین ستادی، مصطفی راعی مدیر عامل شرکت کارخانجات پارس الکتریک و ایرج محمدزاده، مدیرعامل لوازم خانگی پارس از محصولات جدید و دانش‌بنیان خانواده بزرگ لوازم خانگی پارس رونمایی شد.

عصر امروز آیین رونمایی از محصولات جدید دانش بنیان شرکت کارخانجات پارس الکتریک و محصولات جدید شرکت لوازم خانگی پارس در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران با حضور مدیران و معاونین ستادی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) رونمایی شد.

رسالت شستا حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است

‌محمدرضا حمیدی سرپرست معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا در حاشیه این آیین گفت: معاونت نوآوری و اقتصاد دانش­‌بنیان رسالت خود را بر تحقق شعار سال و سیاست‌‌های کلی برنامه پنج‌‌ساله هفتم توسعه در راستای تولید نوآورانه، فناورانه و دانش‌بنیان‌ با تاکید بر بهره‌‌وری عوامل تولید در سطح هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا قرار داده است. از همین‌‌رو این معاونت با رویکردی ستادی، وظیفه حمایت، هدایت، نظارت، جریان‌‌سازی و تسهیل‌گری را در جهت تبلور هرچه بیشتر علم و دانایی در فرایند تولید در سطح شرکت‌ها برای خود تعریف کرده است.

سرپرست معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف و دغدغه‌های شستا، بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون‌گروهی در مجموعه شستا در راستای ارتقای بهره‌‌وری و تولید فناورانه به منظور بهبود چشم‌انداز سودآوری می‌باشد.  با احصای اقلام وارداتی در تلاشیم با بهره‌‌مندی از ظرفیت‌های اکوسیستم دانش‌بنیان کشور، تراز تجاری شستا را بهبود دهیم.

هدف شستا الگو شدن در حمایت از تولید دانش‌بنیان 

محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین درباره شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت سرمایه‌گذاری از جمله برند پارس گفت: سعی ما این است که برندهای خاطره‌ساز ملی احیا شوند و نیازهای بازار را بتوانیم با این محصولات تولید داخل پوشش دهیم و در همین زمان به صادرات نیز نگاه مثبتی داشته باشیم که قدم‌هایی در این راه برداشته شده و پیش‌نویس‌هایی آماده شده است که به‌ محض نهایی شدن، اخبار آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تأکید کرد: شستا  سعی دارد تا پیشران صنایع تولیدی باشد تا مردم از برندهای خاطره‌سازی مثل تلویزیون و یخچال پارس دور نشوند و این محصولات را باکیفیت و قیمت مناسب در خانه‌های خود استفاده کنند و این ظرفیت در کشور وجود دارد و در این زمینه تلاش‌های زیادی خواهد شد.

برند “پارس” به دوران اوج باز می‌گردد

وی درباره نماد پارس گفت: با وجود مشکلات پیش‌آمده در دو سال اخیر و افزایش شدید قیمت‌ها، گروهی از سهام‌داران زیان دیدند که با اصلاح این روند این روزها رشد منطقی این سهام را شاهد هستیم. با برنامه‌های تولیدی در سال‌های آینده شاهد رشد این نماد با پشتوانه تولید و منطقی بودن سود را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: باوجود اینکه هم‌اکنون برند پارس در بازار کمتر دیده می‌شود ولی افزایش تولید تلویزیون و یخچال و ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی که قبلاً تعطیل شده بود آغاز شده است که در کنار تولید کولرگازی و آبی و رشد تصاعدی و افزایش ۷۵ درصدی تولید و رسیدن به ۱۰۰ درصد افزایش تولید، مثل سابق مردم برند پارس را مشاهده خواهند کرد و این نشان ملی به دوران اوج باز می‌گردد.

لانچر تلویزیون اندرویدی پارس رونمایی شد

مصطفی راعی عباس‌آبادی مدیر عامل شرکت کارخانجات پارس الکتریک (سهامی عام) در آیین  رونمایی از محصولات دانش‌بنیان پارس گفت: در راستای همگام شدن با سیاست‌های ابلاغی  شعار سال و تولید محصولات دانش‌بنیان، واحد تحقیق و توسعه شرکت کارخانجات پارس الکتریک با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراحی و پیاده‌سازی محصولات مورد نیاز بازار به همت متخصصان داخلی نموده است. عینک درمان تنبلی چشم با تکنولوژی واقعیت مجازی یکی از محصولات دانش‌بنیان تولیدی شرکت پارس الکتریک است که پاسخگوی نیاز بازار به این محصول درمانی و دانش بنیان است.

راعی تاکید کرد: ساخت دستگاه تصفیه و ضد عفونی کننده هوا با استفاده از فناوری پلاسما یکی دیگر از محصولات شرکت پارس الکتریک است که توانسته است با کسب مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سه مقیاس کوچک، اداری و بیمارستانی به بازار عرضه شود.

مدیر عامل پارس الکتریک خاطر نشان کرد: نرم افزار اندرویدی لانچر تلویزیون‌های هوشمند ال‌ای‌دی با قابلیت‌های جدید و متنوع اعم از امکان مشاهده فیلم و گوش فرادادن به موسیقی درخواستی و بازی برخط با تلویزیون هوشمند یکی دیگر از محصولات دانش‌بنیان ارائه شده به بازار است .

پارس متعلق به همه اقشار آسیب‌پذیر جامعه است

ایرج محمدزاده مدیرعامل لوازم خانگی پارس نیز با اشاره به شعار سال که در آن مقام معظم رهبری همچنان بر تولید تاکید داشتند گفت:  بدخواهان ایران اسلامی هر وقتی که احساس کنند ما می‌توانیم روی پای خود ایستاده و بدون کمک دیگران نیازهای خود را برآورده کنیم تلاش می‌کنند با روش‌های مختلف به این استقلال آسیب بزنند. ما در پارس تلاش کردیم در سال‌های تحریمی اجازه ندهیم مردم و به خصوص اقشار آسیب‌پذیر دراین برهه دچار کمبود لوازم و خسارت شوند.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس با اشاره به قدمت و کیفیت محصولات پارس گفت: با راه‌اندازی خط تولید یخچال‌فریزر ۱۳ فوت دو درب در شرکت لوازم خانگی پارس یک محصول جدید دیگر وارد بازار شد. این یخچال‌فریزر جدید با بهره‌گیری از قطعات و نمای ظاهری جدید در مدت شش ماه طراحی و تولید شده و از سیستم تبرید (سرمایشی) بهینه‌شده نیز برخوردار است. با افتتاح خط جدید در شرکت لوازم خانگی پارس سالانه ۲۰ هزار دستگاه یخچال فریزر دو درب تولید و روانه بازار می‌شود. برای راه‌اندازی این خط تولید ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا