خبر

اجرای کنسرت نمایش ویژه بانوان در تالار وحدت

بادبانعلیرضا نیاکان سرپرست گروه هنری رخسار از اجرای کنسرت نمایشی با نام «یک آن عاشقی» ویژه بانوان در پاییز خبر داد.
به گزارش بادبان، نوشین بدری کوهی گفت: این گروه که بیش از یک دهه در زمینه هنرهای آئینی و نمایشی فعالیت می‌کند، با اجرای برنامه‌های متعدد در فرهنگسرای نیاوران، تالار محراب و تالار وحدت، نامی آشنا در عرصه هنرهای نمایشی است.
وی با بیان اینکه گروه رخسار علاوه بر اجرا به آموزش نیز می‌پردازد، هدف اصلی گروه را حفظ و گسترش فرهنگ و هنر اصیل ایرانی عنوان کرد. او با اشاره به اجرای پیش‌رو افزود: در اجرای کنسرت نمایشی «یک آن عاشقی» بیش از ۷۰ هنرمند زن به هنرنمایی خواهند پرداخت و این اجرا در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
سرپرست گروه هنری رخسار با تأکید بر اهمیت حضور و حمایت از بانوان در عرصه هنر، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که هنر می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح کیفی زندگی افراد جامعه داشته باشد و به ویژه برای بانوان، ایجاد فرصت‌های هنری می‌تواند به رشد و شکوفایی بیش از پیش آن‌ها کمک کند.
بدری کوهی در پایان سخنان خود، از اهمیت حفظ شان صحنه و ارائه هنر اصیل به مخاطب سخن گفت و افزود: تلاش می‌کنیم تا با ارائه اجراهای باکیفیت، سطح انتظار مخاطبان را ارتقا دهیم و به این ترتیب به رشد و توسعه هنر در کشور کمک کنیم.

اجرای کنسرت نمایش ویژه بانوان در تالار وحدت


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈راز نوشتن یک فیلمنامه خوب از زبان کارگردان مشهور


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا