خبر

فروش میلیاردی نمایش سیمبلین در تالار حافظ

بادباننسرین بابایی نمایش سیمبلین با میزبانی تالار حافظ به فروش میلیاردی رسید. به گزارش بادبان به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، نمایش «سیمبلین» به نویسندگی محمد زارعی و طراحی و کارگردانی مازیار سیدی از ۱۵ شهریور تا ۲۵ مهر در تالار حافظ روی صحنه رفت و در کمتر از ۳۰ اجرا توانست با بیش از ۵۰۰۰ تماشاگر به فروش میلیاردی برسد.

فروش میلیاردی نمایش سیمبلین در تالار حافظ
این نمایش بر اساس نمایشنامه‌ «سیمبلین» نوشته‌ ویلیام شکسپیر و با ترجمه‌ علاالدین پازارگادی با تیم ۴۹ نفره بازیگران و بیش از ۲۰ نفر عوامل اجرا شد. فرناز دهخدا تهیه کننده و امیرسپهر تقی‌لو و ایمان یزدی مجریان طرح نمایش سیمبلین بودند. در خلاصه این نمایشنامه آمده است: «ابلاغیه از بالا: اجرای یک نمایشنامه از شکسپیر این پایین. نتیجه: جیره‌ بیشتر خوراک و بهداشت. تمام!»
گفتنی است تالار حافظ که زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است اولین تالار نمایشی است که به صورت متحرک طراحی و در آن استانداردهای لازم برای نمایش‌های مدرن و امروزی کاملاً رعایت شده است. پیش از این نیز موسیقی نمایش «مجنون آن لیلی» با ۳۲ اجرا در اردیبهشت و خرداد ماه امسال میزبان بیش از ۶۰۰۰ مخاطب بود و توانسته بود به فروش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان دست پیدا کند.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۱۰ کتاب پرطرفدار همینگوی که باید خواند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا