خبر

سیروان خسروی استارت کنسرت‌ها را زد

بادبان– مرکز همایش‌های برج میلاد تهران یک روز پس از برگزاری مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شاهد برگزاری کنسرت سیروان خسروی خواننده شناخته‌شده کشورمان بود. به گزارش خبرنگار مهر، سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ ایران که از او و گروه «ماکان» باید به‌عنوان شکنندگان طلسم برگزاری کنسرت‌ها بعد از پنج ماه تعطیلی یاد کرد شامگاه بیست و سوم بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران تازه‌ترین کنسرت خود را در میان استقبال طرفدارانش برگزار کرد.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈 انتشار پادکست‌، حرفه‌ای پول‌ساز شده است


یکی از وجوه بارز برگزاری این کنسرت که بیش از هر نکته دیگری به چشم می‌خورد، شرایط حسی برگزاری این اجرا بود که به نسبت دیگر کنسرت‌های این خواننده با وجود همراهی همه جانبه طرفداران این خواننده دربرگیرنده شرایط متفاوت‌تری بود. سیروان در یکی از بخش‌های برگزاری این کنسرت بود که ضمن اشاره به تعطیلی چند ماه کنسرت‌ها و وضعیت معیشتی نامطلوبی که در این حوزه برای برخی از نوازندگان و فعالان عرصه موسیقی پدیده آمده بود توضیح داد: در ایام کرونا و اتفاقات اخیری که منجر به تعطیلی کنسرت‌ها شده بود کسی آنچنان که باید از پشت پرده وضعیت زندگی برخی از موزیسین‌ها خبردار نبودند. در حالی که ما می‌دانیم این عزیزان چه شرایط بدی را تا به امروز گذراندند. شرایطی که امیدوارم به زودی در وضعیت مطلوب‌تری قرار گیرد تا هیچ هنرمندی نگران چنین مسائلی نباشد.

به هر حال سیروان خسروی در برج میلاد تهران و گروه «ماکان» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغازگر فصل تازه اما متفاوت‌تر از قبل کنسرت‌ها پس از چند ماه تعطیلی بودند. شرایطی که باید دید در آستانه برگزاری جشنواره موسیقی فجر، تعطیلات نوروزی و البته نزدیکی ماه مبارک رمضان قرار است در چه قالبی پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

آیا برگزاری این دو کنسرت مقدمه‌ای برای شروع فعالیت دیگر خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان در حوزه کنسرت‌ها بعد از اتفاقات اخیر خواهد بود؟ آیا فرآیند عرضه آثار موسیقایی که طی یکی دو هفته اخیر با انتشار چند تک آهنگ از هنرمندان شناخته شده شکل دیگری گرفته، می‌تواند از پس شرایط این ماه‌ها وارد چرخه جدیدی شود؟ اینها پرسش‌هایی است که طی هفته‌های باید منتظر دریافت پاسخ آن‌ها در حوزه‌های اجرایی نشست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا