بادبان: برند سعودی هندام (Hindamme) در روز پایانی هفته مد ریاض از تیشرتی رونمایی کرد که طی همکاری با یک فیلمساز به نام «لینا ملائکه» تولید شده است. روی این تیشرت شعار «عربستان سعودی آینده است» به چشم میخورد که حالوهوای حاکم بر این رویداد پرزرقوبرق را به خوبی انعکاس میداد.
این تاپ ورزشی در تن دو مدل (ستاره پاپ سعودی مشعل تمر و مدل سعودی-ایتالیایی تلیده تامر) که بازو در بازوی یکدیگر وارد صحنه شدند عرضه شد. اگرچه دستکشها و یقههای بلند اجازه میداد که تنها صورت این دو نفر نمایان باشد، انتخاب دو مدل با جنسیت مخالف نشان از تحولات وسیع و سریع پادشاهی سعودی در سالهای اخیر دارد.این رویداد باشکوه پنج روزه که با شرکت اکثریت ساکنان بومی برگزار شد شاهد حضور چهرههای مشهور جهانی مانند جورجیانا رودریگز، فعال مد و زیبایی و همسر کریستیانو رونالدو نیز بود.
برند سعودی KAF by KAF نیز در هفته مد ریاض از مجموعه لباس ورزشی رنگارنگ بهاره و تابستانه ۲۰۲۵ خود که با شراکت آدیداس تولید شده است رونمایی کرد. پیراهنهای فوتبالی، خوشرنگ و متنوع با کمرهای باریک بودند و در دست مدلها دستکشهایی به سبک ورزشکاران MMA دیده میشد. تمام اینها نمایشی جوانپسند و امیدوارکننده به آینده را تشکیل میدادند. این برند با این شروع قوی قصد دارد وارد بازار جهانی شود.
در هفته مد ریاض چهره دیگری که توجه همه را به خود جلب کرد «سارا» نخستین ربات انسانواره ساخت عربستان سعودی بود. این ربات یک کت گلدوزیشده سفارشی به تن داشت. برند ArAm by Arwa Alammari نیز در شویی که نام «وحشی» داشت کلکسیونی الهامگرفته از طبیعت عربستان سعودی با نقش و نگار یوزپلنگ در معرض انقراض این کشور را به نمایش گذاشت.
برند Abadia اما روی نقش درخت نخل در زندگی سنتی سعودیها تمرکز داشت. آتلیه Hekayat نیز با نگاهی به مد دهه هشتاد وارد این رویداد شد. در بخش پوشاک مردان نیز برند Mazrood کلکسیونی جذاب و لسآنجلسی برای نمایش آورده بود. ازدیاد برگزاری رویدادهایی از این دست نشان میدهد که عربستان سعودی مصمم است در عرصه جهانی مد و زیبایی نیز عرض اندام کند. شاید شعار «عربستان سعودی آینده است» چندان بیراه نباشد.