موسیقی

آیا تیلور سوئیفت شیطان‌پرست است

مجله ForteanTimes موضوع متهم شدن تیلور سوئیفت به شیطان‌پرستی را بررسی کرد

بادبان: تردیدی نیست که تیلور سوئیفت نخستین خواننده میلیاردر جهان، در حال حاضر محبوب‌ترین خواننده پاپ جهان نیز هست. همین موضوع سبب شده است که او هدف خبرسازی برخی طرفداران تئوری‌های توطئه قرار بگیرد. مثلا زمانی این شایعه رواج پیدا کرد که تیلور سوئیفت همراه با برخی خوانندگان دیگر مانند دیوید بویی، بیانسه و ریحانا از اعضای فرقه ایلومیناتی هستند. اما اکنون شایعه جدیدی مبنی بر شیطان‌پرست بودن سوئیفت بر سر زبان‌ها افتاده است. مجله ForteanTimes در شماره ۴۴۳، آوریل ۲۰۲۴ به طور مفصل این موضوع را مورد بررسی قرار داده که در ادامه خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید.

آیا تیلور سوئیفت شیطان‌پرست است
یکی از مهمترین افرادی که نظریه شیطان‌پرست بودن تیلور سوئیفت را مطرح کرده است، «شین لینچ» عضو سابق گروه موسیقی Boyzone است. این گروه در دهه ۹۰ میلادی توانسته بود طرفدارانی پیدا کند. لینچ که زمانی خودش در فرقه‌های پنهانی عضو بود اکنون دوباره به دامن مسیحیت برگشته است. این خواننده مدعی است که سوئیفت شیطان را عبادت کرده و حتی در کنسرت‌هایش برخی اعمال شیطان‌پرستانه را به نمایش می‌گذارد. لینچ از این مساله نگران است که برخی خواننده‌های دیگر نیز در برابر هزاران تماشاگر از همه‌جا بی‌خبر، این گونه آداب کفرآمیز را بجا می‌آورند. او خوانندگانی مانند سم اسمیت و بیانسه را نیز متهم می‌داند.
لینچ مدعی است حتی زمانی که او خودش به حرفه خوانندگی اشتغال داشت، در بسیاری از آلبوم‌ها از عبارات شیطانی استفاده می‌شد تا موفقیت و فروش آنها تضمین شود. او تمام ژانرهای موسیقی را آلوده به این توطئه‌چینی می‌داند اما بیشتر از همه بر سبک هیپ‌هاپ و گرایم تأکید دارد. او معتقد است در این سبک‌های موسیقی از اشعار و ریتم‌های شیطان‌پرستانه زیاد استفاده می‌شود.

مجله ForteanTimes موضوع متهم شدن تیلور سوئیفت به شیطان‌پرستی را بررسی کرد
از این لحاظ باید اذعان کرد که لینچ ادعای تازه‌ای مطرح نکرده است. تیلور سوئیفت بارها به استفاده از اشارات شیطانی با استفاده از انگشتان دست در هنگام اجرای برنامه متهم شده است. سال گذشته «هانک کونمان» یک تحلیلگر محافظه‌کار سویفت را متهم کرده بود که کنسرت‌هایش را به خاطر استفاده از اشارات شیطان‌پرستانه به محافل کفرآمیز تبدیل می‌کند. وی حتی مدعی شد که بین این خواننده و شرکت داروسازی فایزر روابطی برقرار است. پدر روحانی «دن ریهیل» از نشویل نیز اجرای آهنگ Willow توسط تیلور سوئیفت را اظهار آشکار اعمال جادوگری دانسته بود. وی گفته بود که مهم نیست سوئیفت از شباهت اعمال ارتکابی با آداب جادوگری اطلاع دارد یا خیر زیرا این امر برای شیاطین فرقی نمی‌کند. این کشیش به مردم توصیه می‌کند از شرکت در کنسرت‌های این خواننده اجتناب کنند.
از طرفی خود سوئیفت نیز از انجام کارهایی که این شایعات را تقویت می‌کنند ابایی نداشته است. زمانی او در صحبت از تور بزرگی که در برنامه داشت روی پلتفرم اکس این‌گونه نوشته بود: «من فیلم‌های شما را از رقص و پایکوبی، جک‌هایی که می‌سازید، اوراد و طلسم‌هایی که بر زبان می‌آورید، شراکتی که می‌جویید و به طور کلی برپایی آشوب شادی‌آوری که به آن شهرت داریم، تماشا می‌کنم». همین سبب شده بود منتقدان راست‌گرا او را به تبلیغ و حمایت آشکار از آداب جادوگری محکوم کنند.
مساله دیگری که ظن شیطان‌پرست بودن تیلور سوئیفت را تقویت کرد شرکت او در مسابقه سوپر بول امسال بود. در این مسابقه نامزد آینده او «تراویس کلسی» سبب پیروز شدن تیم کانزاس شد. گزارش شد که سوئیفت هنگام تماشای این مسابقه مدام از اشارات شیطان‌پرستانه استفاده می‌کرد. در این رویداد یک خواننده رپ به نام «آیس اسپایس» او را همراهی می‌کرد روی لباسش نقش یک صلیب واژگون به خوبی دیده می‌شد.

زینا شرک دختر آنتون لاوی که ادعا می‌شود مادر واقعی تیلور سوئیفت است
زینا شرک دختر آنتون لاوی که ادعا می‌شود مادر واقعی تیلور سوئیفت است

در واقع مطرح شدن ایده شیطان‌پرست بودن تیلور سوئیفت به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. در این سال مردی ۲۸ ساله به نام «جوزف جکسون» با تابلویی که روی آن نوشته شده بود «تیلور سوئیفت یار شیطان است» در یکی از کنسرت‌های او شرکت کرده و به خاطر همین کار بازداشت شد. همچنین از همان اوایل آغاز فعالیت خوانندگی به صورت حرفه‌ا‌ی، تیلور به داشتن روابطی با کلیسای شیطان‌پرستی آنتون لاوی متهم شده بود. ادعا می‌شود که تیلور سوئیفت در واقع نوه پنهانی آنتون لاوی است و در اثبات آن به شباهت ظاهری تیلور با دختر لاوی یعنی «زینا شرک» اشاره می‌شود که هنرمندی مقیم آلمان است. البته مدرکی وجود ندارد که ثابت کند زینا در سال ۱۹۸۹ دختری به دنیا آورده باشد اما همین شباهت ظاهری از نظر بسیاری از مسیحیان اوانجلیک یک سند قطعی است. مدارک ثبت احوال نشان می‌دهد که تیلور از والدینی زاده شده که در بخش مالی فعالیت دارند اما تئوری‌پردازن توطئه معتقدند تیلور واقعی با نوزاد شرک تعویض شده است تا به پیشبرد اهداف شیطان‌پرستان کمک کند.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈این انجمن‌های مخفی جهان را تغییر دادند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا