خبر

نمایش آثار حسین غیائی در گالری ایده

نمایشگاهی از آثار حسین غیائی با عنوان «مرزهای بی‌کران درنگ» در گالری ایده تهران برپا می‌شود. این نمایشگاه که نخستین مجموعه‌ از آثار به نمایش درنیامده این نقاش را دربرمی‌گیرد از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن‌ماه و به کیوریتوری هلیا سلمانی در معرض دید هنرمندان و علاقمندان به هنرهای تجسمی قرار می‌گیرد.
به گزارش بادبان، حسین غیائی متولد سال ۱۳۴۲ و فارغ‌التحصیل رشته داروسازی است که حالا و در گذر از شصت سالگی تصمیم دارد تا نخستین نمایشگاه انفرادی و اختصاصی از نقاشی‌هایش را به نمایش بگذارد.
نمایش آثار حسین غیائی در گالری ایده
پیرامون چیستی، چرایی و پرسش‌هایی در باب هنر این هنرمند می‌توان به استیمنت این مجموعه رجوع کرد که در بخشی از متن آن آمده: سال‌هاست که لحظه‌های درنگ و تامل آدمی از دغدغه‌های او بوده است. آن جایی که انسان در خود فرو می‌رود. به گذشته‌های دور و نزدیک می‌اندیشد و در خیال به آینده پرواز می‌کند. آن جایی که به روزمرگی می‌اندیشد و به جدا شدن از زندگی. آنجایی که از خود می‌گریزد و یا خود را به درون خویش دعوت می‌کند. آنجایی که تصمیم‌ها شکل می‌گیرند. آنجایی که گاهی پای خیال آدمی می‌لغزد. پربارترین لحظه‌های عمر آدمی. آنجایی که پایمردی‌ها می‌شکفند «مرزهای بی‌کران درنگ».

گفتنی است افتتاحیه نمایشگاه «مرزهای بی‌کران درنگ» از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز جمعه بیستم بهمن‌ماه خواهد بود و علاقمندان برای تماشای این آثار می‌توانند تا چهارشنبه بیست و پنجم بهمن در همین ساعات به گالری ایده واقع در خیابان کریم‌خان زند، مراجعه نمایند.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈مُـدهــای مرگبــار


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا