خبر

انیمیشن درون و بیرون ۲ به باشگاه میلیاردی‎ها پیوست

بادبان: انیمیشن درون و بیرون ۲ (Inside Out 2) تولید کمپانی پیکسار رکورد دیگری برجا گذاشت. به گزارش یورونیوز این پویانمایی به نخستین فیلم انیمیشن تاریخ تبدیل شد که فروش آن در باکس آفیس بین‌المللی از مرز یک میلیارد دلار گذشت. درآمد این فیلم از محل فروش بلیت تنها در پایان هفته گذشته بالغ بر ۹.۱ میلیون دلار بود.

انیمیشن درون و بیرون 2 به باشگاه میلیاردی‎ها پیوست
این فیلم انیمیشن یکی از ۱۲ فیلم سینمایی و تنها فیلم پویانمایی است که توانسته این حدنصاب را در سریع‌ترین زمان ممکن از محل فروش بلیت به ثبت برساند.از جمله فیلم‌های عضو باشگاه یک میلیارد دلاری آواتار (هر دو قسمت)، تایتانیک، انتقامجویان (پایان بازی)، انتقامجویان (نبرد ابدیت) و جنگ ستارگان (قسمت هفتم) هستند. این ارقام فروش معنایی غیر از محبوبیت این فیلم‌ها در سطح جهانی ندارد اما تاکنون بهترین بازار فروش برای انیمیشن درون و بیرون ۲ این کشورها بوده‌اند: مکزیک با فروش ۱۰۲.۲ میلیون دلار، برزیل با فروش ۸۰ میلیون دلار، انگلستان با فروش ۷۲.۷ میلیون دلار، فرانسه با فروش ۶۲.۶ میلیون دلار و کره جنوبی با فروش ۶۰.۸ میلیون دلار.
این فیلم تنها در بازار آمریکا ۶۴۶.۳ میلیون دلار بلیت فروخته است. انیمیشن درون و بیرون در در ماه جولای ۲۰۲۴ نیز رسما به پرفروش‌ترین فیلم پویانمایی در تاریخ سینما تبدیل شده بود. این رکورد پیش از این متعلق به انیمیشن منجمد ۲ بود که در سال ۲۰۱۹ به ثبت رسیده بود.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈کاپولا راز موفقیتش را لو داد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا