خبر

مسابقه مافیایی فیلم‌نت چنگی به دل نمی‌زند

سینـمــا

بادبان: صفحه اینستاگرام tvban در پست اخیر خود با تیتر «سقوط پدرخوانده» نگاهی به رئالیتی‌شو جدید سعید ابوطالب در پلتفرم فیلم‌نت انداخته و فصل سوم این برنامه را شکست خورده دانست. در این مطلب آمده: «حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند! این شعار مسابقه مافیایی «پدرخوانده» است که تاکنون سه قسمت از فصل سوم آن در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده آیا واقعا حرفه‌ای‌ها، پدرخوانده بازی می‌کنند؟

مسابقه مافیایی فیلم‌نت چنگی به دل نمی‌زند
سعید ابوطالب که در کارگردانی رئالیتی‌شو برای تلویزیون و شبکه خانگی صاحب رکورد است کارگردانی «پدرخوانده» را برعهده دارد. او همان کسی است که «شب‌های مافیا» را برای فیلیمو ساخت اما در ادامه سراغ پلتفرم رقیب (فیلم‌نت) رفت. او فعلا سه فصل از مسابقه «پدرخوانده» با قوانین متفاوت را ساخته و مدعی است اثرش به مراتب بهتر از محصول فیلیمو یعنی «شبهای مافیا؛ زودیاک» است.
فصل جدید برخلاف انتظار شروع امیدوارکننده‌ای نداشته است و فعلا نتوانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. هرچند در این فصل سعی شده با تغییر سناریو بر جذابیت بازی اضافه شود اما نکته اساسی انتخاب بعضا اشتباه بازیکن‌هایی است که در این بازی حاضر شده‌اند.
تعداد قابل توجهی از شرکت‌کننده‌ها از میان بازیگرانی انتخاب شده‌اند که مخاطب به زحمت می‌تواند نقشی از آنها را به خاطر بیاورد. گذشته از مساله ناشناخته بودن شرکت‌کننده‌ها، عدم تسلط آنها روی بازی مافیاست که بازی غلط اکثر آنها موجب شده تا رقابت هیجان‌انگیزی شکل نگیرد و این مسابقه به یک اثر خسته‌کننده و ملال‌آور تبدیل شود. ایراد دیگر «پدرخوانده» به دکور مسابقه برمی‌گردد که طیف رنگی مورد استفاده، آن را چرک و عبوس کرده است اجرای کامبیز دیرباز اما نقطه قوت محسوب می‌شود. نظر شما چیست؟


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈روایت بیضایی، کیمیایی و سپانلو از غزاله


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا