خبر

«انتخاب» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود

اکران فیلم سینمایی «انتخاب» به نویسندگی و کارگردانی امید نیکنام و تهیه‌کنندگی احمدرضا مسعودی از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه آغاز شد. همزمان با آغاز اکران، مراسم رونمایی از این فیلم نیز با حضور عوامل و بازیگران در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
انتخاب در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود
محمود پاک‌نیت، عباس جمشیدی‌فر، فقیهه سلطانی و سجاد شهریاری از جمله بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان «انتخاب» آمده است: آرش نویسنده‌ای است که دچار چالش‌هایی در زندگی‌اش شده و به همین دلیل به سمت شهری که استادش زندگی می‌کند، سفر کرده تا از او راهنمایی بگیرد. وی در این مسیر با افراد مختلفی آشنا می‌شود که باعث می‌شوند مسیر زندگی او تغییر پیدا کند.
عوامل این فیلم عبارتند از: احمدرضا مسعودی (تهیه‌کننده)، امید نیکنام (نویسنده و کارگردان)، لیلا حیدری (مجری طرح)، سعید حصاری (فیلمبردار)، نصیر خیری (صدابردار)، فاطمه ستاری (طراح چهره‌پردازی)، شیرین اتفاق (طراح صحنه و لباس)، امید نیکنام (تدوین) و مریم قربانی‌نیا (مشاور رسانه‌ای).
گفتنی است فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه، هر روز در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینما‌های منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روز‌های چهارشنبه نیز در سینما‌های منتخب هنر و تجربه در سراسر کشور روی پرده می‌روند. علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت سینماتیکت و دیگر سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈تلــه‌پاتــی در سینما و تلویزیون


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا