خبر

سوسن پرور و جوکر زیر تیغ تیز اصولگرایان

بادباننسرین بابایی دورهمی بانوان بازیگر در فضای رئالیتی شو «جوکر» که از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود طی روزهای اخیر با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری روبرو شده است. در جدیدترین مورد خبرگزاری فارس وابسته به جناح اصولگرایان در چند یادداشت و گزارش نسبت به این برنامه واکنش نشان داد و این برنامه را ضد باورهای مذهبی و انقلابی زنان ایرانی قلمداد کرد. این خبرگزاری در مطلبی به قلم آزاده زینوند لرستانی و با تیتر «ساختارشکنی طنز بانوان در جوکر» برخی سکانس‌های این ریالیتی‌شو را مورد واکاوی قرار داد و نتیجه‌گیری کرد: «مادر بودن در جوکر بانوان ضد ارزش است».
سوسن پرور و جوکر زیر تیغ تیز اصولگرایان
خبرنگار این خبرگزاری در تایید این مورد و با انتقاد از اجرا و سخنان سوسن پرور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در این برنامه، نوشت: «در ادامه جوکر بانوان وقتی سوسن پرور در قالب گوینده به نتایج بازی اشاره می‌کند، متوجه می‌شود مادران این گروه کارت زرد نگرفته‌اند و می‌گوید که فهمیدم «اگر بچه‌دار شوید دیگر خنده روی لبانتان نمی‌آید»! «مادران بدون کارت زردند»، «اگر بچه‌دار شوید دیگر نمی‌خندید» و … . در این بخش این بازیگر زن با سخره گرفتن تبلیغ فرزندآوری، فحوای سخنش تبلیغ ضدفرزندآوری است و حتی مادر شدن را یک ضد ارزش قلمداد می‌کند. در واقع پرور با یک جمله ۲ تیر به سمت بالاترین ارزش زنان شلیک می‌کند».
این خبرگزاری در ادامه افزود: «در بخش دیگری که احسان علیخانی برای دادن کارت اخطار به جمع زنان می‌پیوندد، سوسن پرور از همان ابتدا با تقلید از یوسف تیموری در جوکر مردان، با گزارشگری هیجان‌انگیز به استقبال و بدرقه احسان علیخانی می‌رود. تعریف و تمجید‌ها از علیخانی از طرف ایشان به دور از شأن یک خانم است و احساس خوبی را برای یک خانم بیننده هم به وجود نمی‌آورد، به خصوص اینکه احسان علیخانی نیز نگاه از بالا به پایین دارد و حتی گاهی بی‌تفاوت از کنار سوسن پرور عبور می‌کند».

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈حمله انتحاری رپ فارسی به وزارت ارشاد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا