خبر

موفقیت فیلم«قصه پری» در جشنواره ایندی فست آمریکا

بادبانبهنام یاوری فیلم سینمایی «قصه پری» به کارگردانی اشکان شاپوری از سوی هیات داوران یک جشنواره معتبر فیلم در آمریکا به عنوان برترین فیلم به لحاظ تکنیکی و هنری انتخاب شد.
به گزارش بادبان به نقل از روابط عمومی این پروژه، فیلم سینمایی «قصه پری» به نویسندگی و کارگردانی اشکان شاپوری برنده جایزه بهترین فیلم تکنیکی و هنری از منظر داوران جشنواره «ایندی فست» آمریکا شد. بر همین اساس در وبسایت جشنواره مذکور آمده است: «جشنواره ایندی فست آمریکا تندیس شایستگی بهترین فیلم از نظر تکنیکی و هنری را به فیلم «قصه پری» به نویسندگی و کارگردانی اشکان شاپوری از ایران اهدا می‌کند.»
در این فیلم عشق پسر به پدر پیری را خواهیم دید که در فراق مادر، از پدرش که دچار بیماری سختی شده مراقبت می‌کند و تلاش می‌کند تا بیماری پدر را با جازدن خود به جای مادر و پرستاری از پدر بیمارش درمان کند.
موفقیت فیلم«قصه پری» در جشنواره ایندی فست آمریکا
گفتنی است فیلم 《قصه پری》که تهیه‌کنندگی آن را مجید بابایی برعهده دارد با نام بین‌المللی the last tango with pari  به فستیوال route66 ایالات متحده راه یافته و از اقبال خوبی برای انتخاب بهترین فیلم نیز برخوردار خواهد بود.
جوایز فیلم «ایندی‌فست» (IndieFEST FIlm Awards) که در بین ۱۰۰ رویداد برتر سینمایی دنیا قرار دارد از برترین آثار و عوامل اجرایی آثار راه یافته به مرحله داوری در رشته‌های مختلف تجلیل می‌کند. «ایندی‌فست» با هدف بهابخشی به خلق اثر و خلاقیت جاری در آن، به‌صورت یک رویداد هنری سالانه برگزار می‌شود. این رویداد سینمایی در هر دوره برگزیدگان خود را از میان آثار برجسته در حوزه فیلم سینمایی، تلویزیون، ویدئوگرافی و رسانه‌های جدید می‌شناسد و به آثاری که به معضلات اجتماعی می‌پردازند نگاه ویژه‌ای دارد. از جمله بازیگران این فیلم که پخش آن را شرکت فیلمچی بر عهده دارد می‌توان به هوشنگ مرید، اودین روشن، محمود نظرعلیان، حمید خندان و فرنوش نیک اندیش اشاره کرد.

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈صفر و صد دستمزد بازیگران در سینمای ایران


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا