یادداشت

درباره ناهید و کیمیا دو رفیق شفیق

یادداشت سردبیر بادبان برای طلسم‌شکنی دختر ایران

بادباننیما نوربخش

۱- ناهید خانم کیانی قهرمان تکواندو جهان شد در باکو آن هم پس از آخرین شکستش در المپیک ۲۰۲۰ در توکیو. المپیکی که از حافظه جمعی ایرانیان پاک نمی‌شود آنجا که به دستور دست‌های پشت پرده، جدول مسابقات چند بار  تغییر کرد تا در همان مسابقه نخست، دو رفیق، دو شفیق یعنی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی رودرروی هم قرار بگیرند.

درباره ناهید و کیمیا دو رفیق شفیق

۲- یک تیر و دو نشان بود؛ برای آنها که می‌خواستند هم یک رقابت سیاسی و رسانه‌ای علیه ایران را رقم بزنند و هم با ایجاد یک دوقطبی، مردم را مقابل یکدیگر قرار بدهند. آنجا که در رسانه‌های نارسا، ناهید خانم شد نماینده حکومت ایران و کیمیا خانم شد نماینده مردم ایران. این دو اما رفیق بودند. رفیق شفیق بودند.

۳- کیمیا آن مسابقه سیاسی را برد تا ناهید در اینستاگرامش بنویسد: «من چه باید میکردم؟ سیاست در مقابلمان قد علم کرده بود. نمیدانم چه بر سر جهان آمده که زور ورزش به سیاست نرسید و پرچم المپیک تنها به نمادی بی‌توجه تبدیل شده که شعار صلح سر می‌دهد.»

۴- حالا در مسابقات جهانی ۲۰۲۳، از بین این دو رفیق یکی کیمیا شد که در دور اول باخت و‌ حذف شد و یکی ناهید شد که طلسم تاریخی را شکست و مدال طلای جهان بر سینه‌‌اش درخشید. این دو اما رفیق ماندند. رفیق شفیق ماندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا