ماوراء

جن عاشق کیست و چه می‌کند

جن عاشق به جنی گفته می‌شود که بعد از همنشینی با انسان به او علاقمند شده و حس تملک به او پیدا می‌کند. فرقی نمی‌کند این جن توسط یک جادو وارد بدن انسان شده باشد یا از راه‌های دیگر. البته مقصود از عشق در اینجا الزاما عشق شناخته شده‌ای که انسان‌ها به همدیگر یا به سایر موجودات دارند نیست. عشق در بین اجنه کاملا متفاوت است. (بیشتر این عشق‌ها بین اجنه مذکر و انسان مونث رخ می‌دهد و امروزه شاهد هستیم که زن‌ها بیشتر از مردها دچار این مشکلات می‌شوند) جن‌ها هم عاشق روح انسان می‌شوند و هم عاشق جسم او.

جن عاشق کیست و چه می‌کند
اگر جن، عاشق روح آدمی بشود می‌توان گفت دنبال لذت‌جویی جسمی و جنسی از فرد نیست و بیشتر عاشق احساس و فعل و انفعالات روحی او می‌شود (جایگاه این نوع از جن در سر و ناحیه قفسه سینه است) و بیشتر دوست دارد بر احساسات و افکار او تسلط پیدا کند تا جسم او. اما جنی که عاشق جسم فرد بشود تنها هدف او لذت‌جویی جنسی و جسمی ست (جایگاه او از زیر قفسه سینه تا پایین دستگاه تناسلی بدن است) و تمایلی به تسلط بر احساسات و روحیات او ندارد.

آیا می‌توان جن‌زدگی را درمان کرد

وقتی فرد دچار علائم جن‌زدگی می‌شود در ابتدا او را نزد پزشک روانشناس می‌برند و در برخی موارد با انجام اسکن‌های مغزی و آزمایش‌های متعدد ریشه چنین رفتاری با مشکلات روحی و روانی همچون بیماری شیزوفرنی مرتبط می‌شود و می‌توان با جلسات مشاوره و مصرف دارو این بیماری را فقط مهارکرد.
به عنوان مثال، گاهی برخی افراد به علت شکست‌های شغلی، عاطفی، اجتماعی، خانوادگی و فردی از زندگی ناامید شده و طی روندی کوتاه مدت به جن و نیروهای اهریمنی روی می‌آورند و در این حالت آنها دچار مشکلات روانی شده که باید هرچه سریع‌تر درمان شوند. چه مستقیم سراغ جن بروند چه غیرمستقیم با مراجعه به دعانویس و فالگیر.اما گاهی اوقات علم پزشکی برای درمان برخی افراد جن‌زده نمی‌تواند راهی از پیش ببرد و معمولا در این موارد خود فرد نیز همکاری نمی‌کند. در این صورت می‌گویند جن یا نیروی اهریمنی وارد بدن او شده و بر عقل و رفتار فرد جن‌زده مسلط شده است. در این صورت بسیاری از افراد بر این باورند که باید با احضار روح و کمک جن‌گیر فرد بیمار را درمان کرد. اما باید به این نکته توجه کرد آیا فرد جن‌گیر غیر از اینکه آن جن را از فرد مجنون دور می‌کند می‌تواند زخم‌ها و آسیب‌هایی که جن به فرد زده درمان کند؟ قطعا پاسخ خیر است چون جن علاوه بر جسم بر روح و روان فرد هم خساراتی زده که فقط با انرژی‌ها و درمان معنوی التیام می‌یابد.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈آیا از جن‌ها می‌ترسید؟


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا