خبر

تصمیم خصمانه یوروویژن علیه فلسطینیان

بادبان: نهاد برگزارکننده مسابقه خوانندگی یوروویژن اعلام کرد که جمع‌آوری و حذف هرگونه پرچم یا سمبلی را که طرفداران مردم ستم‌دیده فلسطین در طول برگزاری این رویداد با خود حمل کنند، حق خود می‌داند. این تصمیم در وضعیتی اتخاذ شده است که تنش‌ها و نارضایتی افکار عمومی به خاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، در اروپا و سرتاسر جهان به اوج خود رسیده است.

تصمیم خصمانه برگزارکننده یوروویژن 2024 علیه فلسطینیان

به گزراش یورونیوز «میشل رووِرِلی» مدیر ارتباطات اتحادیه پخش تلویزیوینی اروپا (EBU) که مسئولیت برگزاری رویداد موسیقی یوروویژن را بر عهده دارد گفته است خریداران بلیت این جشنواره تنها اجازه حمل پرچم کشورهایی را دارند که در این رویداد شرکت کرده‌اند. این جشنواره در مالموی سوئد برگزار می‌شود و در آن حمل پرچم‌های رنگین‌کمانی که نماد دگرباشان جنسی است مجاز شمرده شده است. قرار است کسانی که با خود پرچم‌ها و نماهای فلسطینی را در حمایت از مردم مظلوم غزه حمل می‌کنند در ورودی‌های جشنواره متوقف شوند تا نتوانند وارد فضای برگزاری شوند.

در پی اعلام این خبر شورای امنیت ملی اسراییل از شهروندان این کشور خواسته است برای در امان ماندن از برخورد با احساسات ستیزه‌جویانه شرکت‌کنندگان در جشنواره یوروویژن از سفر به مالمو خودداری کنند. پنجشنبه پلیس سوئد اعلام کرد که به برخی تظاهرکنندگان که قصد دارند نسخه‌ای از قرآن را پیش از برگزاری رویداد یوروویژن در مالمو آتش بزنند مجوز لازم را اعطا کرده است.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈چگونه برگزاری کنسرت در ایران باب شد


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا