خبر

حضور حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین

بادبانعلیرضا نیاکان
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین در موزه هنرهای معاصر تهران، از آمادگی این سازمان برای نمایش آثار هنری در کشورهای خارجی خبر داد.

حضور حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین
حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور، صبح دیروز و طی این بازدید، گفت: زبان هنر کاریکاتور در این نمایشگاه، زبانی گویاست و می‌تواند جنایاتی را که این روزها توسط رژیم صهیونیستی در غزه رخ می‌دهد اما استکبار جهانی از آن پشتیبانی می‌کند نشان دهد.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همچنین بیان کرد: تکرار این رویداد هنری در کشورهای دیگر فرصت بسیار خوبی است که می‌تواند آثار مرتبط با جنایات رژیم صهیونیستی، مظلومیت مردم غزه و روحیه استکبارستیزی را به نمایش بگذارد. در این راستا با مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران گفت‌وگو داشتیم و مقرر شد برخی آثار مهم حاضر در این نمایشگاه را در کشورهای دیگر به نمایش بگذاریم تا به تکثیر این پیام ارزشمند کمک کنیم.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین
در این بازدید، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، محمدرضا بهمنی معاون فرهنگی، حسین سیفی مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و احمد مقیمی مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
گفتنی است که نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین شامل آثار هنرمندان مطرحی چون آرس، آدان ایگلساستولدو، برادی رودریگوئز، رامیرو زاردویاس، لوییس کارلوس فرناندز، مارکوس دسوزا، رائول فرناندو زولتا و… تا ۲۸ آبان جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برپا خواهد بود.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈رمان بریت بنت و سراب رویای آمریکایی


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا