خبر

بازگشت مریلین مونرو به صحنه

رونمایی از ربات دیجیتال مریلین مونرو توسط شرکت هوش مصنوعی Soul Machines

سینـمــا

بادبانمریم اکبری

آیا شما نیز از طرفداران مریلین مونرو هستید و آرزو می‌کنید می‌توانستید یک بار هم شده او را از نزدیک ببینید؟ خُب شاید این آرزو چندان هم محال نباشد. رویترز خبر داده که قرار است رباتی دیجیتال  بسیار نزدیک به واقعیت از مریلین مونرو که توسط هوش مصنوعی تولید شده است ۶۰ سال پس از فوت این بازیگر مشهور هالیوودی روز جمعه در کنفرانس فناوری South By Southwest  در آستین تکزاس روی صحنه برود و با مردم حاضر در این رویداد تعامل کند.

ربات دیجیتال مریلین مونرو ساخته شد

این نسخه دیجیتال از مریلین مونرو قرار است در بلوز یقه‌اسکی مشکی‌رنگ با آرایش و موی بلوند شناخته‌شده‌اش روی صفحه نمایش ظاهر شود و با همان طنین صدای آهسته و آشنای خود با علاقه‌مندان خود گفت‌وگو کند. این ربات قادر است عواطف و احساسات خود را بروز دهد و در پاسخ به تعارفات معمول لبخندی ملیح تحویل دهد. در یک رویداد آزمایشی که اخیرا انجام شد مریلین دیجیتالی درباره نقشش در فیلم سینمایی Some Like It Hot که سال ۱۹۵۹ منتشر شد به صحبت پرداخت. او پیش از پاسخ به پرسشی درباره این فیلم چشم به زمین دوخت و کمی مکث کرد. او گفت که ایفای نقش دختری جذاب و در عین حال آسیب‌پذیر برای او چالش‌زا بوده اما نتیجه‌ای رضایت‌بخش داشته است.

این ربات دیجیتال از مریلین مونرو توسط شرکت Soul Machines ساخته شده که تخصصش تولید کاراکترهای دیجیتال واقعی از مردم توسط هوش مصنوعی است.

تصویر صفحه اینستاگرام شرکت Soul Machines
پست اینستاگرام شرکت Soul Machines درباره رونمایی از ربات مریلین مونرو به مناسبت هشتم مارس، روز جهانی زن

🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈راز مرلین مونرو: نوارهای ناشنیده


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا