خبر

انیمیشن «ماجراهای حنجره طلا» آماده نمایش می‌شود

مجموعه انیمیشن «ماجراهای حنجره طلا» به تهیه‌کنندگی امیر مومنی اصل و کارگردانی محمود صادق ناطری برای کودکان آماده پخش در شبکه نمایش خانگی می‌شود.
این مجموعه پویانمایی با توجه به آموزه‌های علم روان‌شناسی کودک و برخورداری از مفاهیم رشد و تربیت و آموزش و با هدف آشنایی کودکان با موضوعات راستگویی، دروغگویی، محافظت از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی، ارزش نهادن به کانون خانواده، فریب نخوردن از افراد غریبه و تلاش برای حفظ محیط زیست تهیه و تولید شده است.
انیمیشن ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می‌شود
شخصیت های اصلی این انیمیشن با صداپیشگی مبینا میردار، امیرحسین سام، آندیا احمدی و الناز اسفندیاری برای گروه کودک آماده نمایش می‌شود.
در خلاصه داستان ماجراهای حنجره طلا آمده «در مزرعه باصفایی تمام حیوانات به خوبی و خوشی کنار هم زندگی می‌کنند و خروس خوش‌آواز هر روز صبح آواز سر می‌دهد تا اینکه روباه مکار وارد مزرعه شده و آرامش مزرعه را بهم می‌ریزد اما . . .»
مجموعه پویانمایی «ماجراهای حنجره طلا» به قلم سعید قنبری نگارش شده و توسط معصومه چگنی و محمود صادق ناطری طراحی و ایده‌پردازی شده است.

عوامل این پویانمایی عبارتند از: طراحی فضا و شخصیت‌سازی: پریسا اکبری/متحرک‌سازی: سجاد کشاورز/رندرینگ: تصویرگران شمال فیلم/ مشاوران رسانه‌ای و روابط عمومی: علیرضا نیاکان و سعیده سادات موسوی سالار/ ضبط ساز: حسین چراغیان/ نوازنده تمبک: پارسا پورشریف/ تدوین: محمود صادق ناطری/ آهنگساز و صداگذار: میلاد نوربخش/ دستیار کارگردان: رضا مومنی اصل/ طراح پوستر: مرتضی منصورسمائی/ مجری پروژه: گروه فیلمسازی نقطه دید/ سرمایه‌گذار: محمود صادق ناطری/ مجری طرح: امیر مومنی اصل/ مدیر تولید: فرشید مشایخ/ تدارکات: مجید صادقی.


🔥 ممکن است این مطلب نیز برای شما جالب باشد: 👈۲۰ فیلم‌ که عاشقان مد باید ببینند


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا